Page Nav

HIDE

Pages

Classic Header

{fbt_classic_header}

ΕΘΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ - ΣΚΛΑΒΕΣ ΠΑΤΡΙΔΕΣ

Breaking News:

latest

ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΒΓΑΙΝΕΤΕ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ... Ορίστε πώς η ζώνη σώζει ζωές -Ωμή καμπάνια σοκ, με θύματα τροχαίων [εικόνες & βίντεο]

Η ζώνη ασφαλείας σώζει ζωές. Κι αυτά τα παρ’ ολίγον θύματα τροχαίων θέλουν, με έναν ομολογουμένως ωμό τρόπο, να δείξουν τους μώλωπες πο...



Η ζώνη ασφαλείας σώζει ζωές. Κι αυτά τα παρ’ ολίγον θύματα τροχαίων θέλουν, με έναν ομολογουμένως ωμό τρόπο, να δείξουν τους μώλωπες που τους προκάλεσαν οι ζώνες για να δείξουν την σημασία του να την φορά κανείς.

Η σοκαριστική αυτή πρωτοβουλία είναι μέρος μιας εκστρατείας του υπουργείου Μεταφορών της Νέας Ζηλανδίας για την μείωση του αριθμού των θανάτων στους δρόμους της χώρας. Σύμφωνα με το υπουργείο, 90 άνθρωποι πεθαίνουν κάθε χρόνο επειδή δεν φορούσαν τις ζώνες ασφαλείας τους, με τους περισσότερους εξ αυτών να είναι άνδρες σε αγροτικές περιοχές. Τα συγκεκριμένα πορτρέτα ανήκουν σε 10 επιζώντες τροχαίων, με τα τραύματά τους μετά την συντριβή να αναδημιουργούνται από την εταιρεία μακιγιάζ Profx.


Ο Τζέιμς ΜακΝτόναλντ τράκαρε με το αυτοκίνητό του όταν τον χτύπησε ο ήλιος και δεν έβλεπε μπροστά του τίποτα






«Μια ζώνη ασφαλείας πραγματικά αφήνει ένα σημάδι όπως αυτό» λέει η γιατρός Νατάσα ΜκΚέι και που παρείχε την εμπειρία της στο πρότζεκτ. «Θα σώσει την ζωή σου, αλλά θα σου αφήσει ένα σημάδι για να σου δείξει πως το έκανε».


Ο Καχούτια Φόστερ επέστρεφε σπίτι όταν το αυτοκίνητό του χτύπησε στην άκρη του δρόμου, αναποδογύρισε και κατέληξε σε ένα δέντρο

Η εκστρατεία έχει προβληθεί σε διαφημιστικές πινακίδες σε όλη τη χώρα, με τους επιζώντες να λένε την ιστορία τους σε βίντεο. Ο στόχος είναι να κάνουν τους ανθρώπους να μοιραστούν τις δικές τους ιστορίες επιβίωσης, υπογραμμίζοντας την θετική επίδραση των ζωνών ασφαλείας και την χαρά του να είναι ζωντανοί για να μοιραστούν την ιστορία τους.


Ο Τζέιμς Λιμπερόνα έσπασε τα δύο του πόδια και το χέρι του αλλά επέζησε χάρη στην ζώνη ασφαλείας





Το υπουργείο Μεταφορών της Νέας Ζηλανδίας που συνεργάστηκε στενά με την εταιρεία μάρκετινγκ Clemnger BBDO, ήθελε να αλλάξει την στάση κάποιων ανδρών, που θεωρούν πως η ζώνη ασφαλείας είναι περισσότερο ένα έξτρα στοιχείο του αυτοκινήτου και όχι ζωτικής σημασίας. «Πουλάμε ένα ανεπιθύμητο προϊόν σε αυτούς τους άνδρες» δήλωσε η εκπρόσωπος Τύπου, Ρέιτσελ Πρινς. «Οι έρευνες μας λένε πως πιστεύουν ότι οι ζώνες ασφαλείας είναι για τα παιδιά, για τους ηλικιωμένους και γενικά για όλους τους άλλους. Εργαστήκαμε μαζί τους για να κάνουμε το ανεπιθύμητο, κάτι που θα ήθελαν να αγοράσουν».