ΡΕ ΟΤΑΝ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΘΑ ΨΑΧΝΟΥΝ ΑΡΧΗΓΟ ΕΜΕΙΣ ΘΑ ΤΟΝ ΦΩΝΑΖΟΥΜΕ ΑΚΟΜΗ ΣΤΡΑΤΗΓΟ... ΔΕΝ ΚΑΤΕΒΑΙΝΕΙ ΓΙΑ ΔΗΜΑΡΧΟΣ Ο ΦΡΑΓΚΟΣ ΦΡΑΓΚΟΥΛΗΣ...!!! ΠΩΣ ΝΑ ΣΑΣ ΤΟ ΠΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ...;;;
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Η «Είδηση» ήταν γνωστή στην Θεσσαλονίκη εδώ και μέρες. Ο Κωσταντέλιας εγκαταλείπει την Εθνική. Εχθές με ανακοίνωση του το έκανε και δημοσί...
μακαρι στρατηγε γιατι μας ανησυχησες πολυ!!..........λιγοι αξιωματικοι ειναι σαν εσενα..............κοιτα να μαζεψει την κορη σου γιατι απο τα δημοσιευματα δεν δειχνει να σου μοιαζει καθολου.
ΑπάντησηΔιαγραφή