ΚΙ Ο "ΣΤΟΧΟΣ" ΤΟΝ ΑΠΟΚΛΑΥΠΤΕΙ... ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΤΕ ΤΟΝ "ΣΤΟΧΟ" ΠΟΥ ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ ΑΠΟ ΣΗΜΕΡΑ ΠΕΜΠΤΗ. ΤΗΝ ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΦΩΝΗ ΠΟ...
ΚΙ Ο "ΣΤΟΧΟΣ" ΤΟΝ ΑΠΟΚΛΑΥΠΤΕΙ... ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΤΕ ΤΟΝ "ΣΤΟΧΟ" ΠΟΥ ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ ΑΠΟ ΣΗΜΕΡΑ ΠΕΜΠΤΗ. ΤΗΝ ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΦΩΝΗ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΞΑΡΤΗΜΕΝΗ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΘΟΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ... ΚΑΝΤΕ ΚΛΙΚ ΣΤΟ ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΟ ΤΟΥ "ΣΤΟΧΟΥ" ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑΣ ΣΑΣ.... ΤΗΣ ΝΑΥΑΡΧΙΔΑΣ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ:
Θα τον διώξει το υπερβατράχι του κώλου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤί τον φυλάτε ρε Σαμιώτες ; Πού πήγε ρε ΄Ελληνες η ΨΥΧΗ και η ΛΕΒΕΝΤΙΑ ΣΑΣ ; Κρεμάστε τον ρε τον πούστη τον μογγόλο , που πάτησε το πόδι του σε Ελληνικό Χώμα ! Κάντε κάτι ρε σεις Σαμιώτες - πατριώτες για την μνήμη των αδικοχαμένων παλληκαριών Βλαχάκου , Γιαλυψού και Καραθανάση !
ΑπάντησηΔιαγραφή