Την περασμένη Παρασκευή πραγματοποιήθηκε η ορκωμοσία των ναυτών της 2012 Α' ΕΣΣΟ, στη Ναυτική Βάση ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΣ στο Σκαραμαγκά. Στην τε...
Την περασμένη Παρασκευή πραγματοποιήθηκε η ορκωμοσία των ναυτών της 2012 Α' ΕΣΣΟ, στη Ναυτική Βάση ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΣ στο Σκαραμαγκά. Στην τελετή παρέστησαν ο Αρχηγός ΓΕΝ Αντιναύαρχος Κοσμάς Χρηστίδης ΠΝ, ο Αρχηγός Στόλου Κωνσταντίνος Μαζαράκης Αινιάν ΠΝ, ο Επιτελάρχης ΓEΕΘΑ Υποναύαρχος Ευάγγελος Αποστολάκης ΠΝ, ο Διοικητής ΔΝΕ Υποναύαρχος Αναστάσιος Κατσάρης ΠΝ και ο Διευθυντής ΓΕΝ/ΔΟΥ/ΟΕΠΝ Υποναύαρχος (O) Iωάννης Ζώτος ΠΝ.
----------------------------------------
poli visma paidia!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήμπραβο τα βυσματα,εξαιρετικη η εκδηλωση τους βλεπω απο τις φωτο!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΝΤΕ ΘΑ ΓΕΜΙΣΟΥΝ ΠΑΛΙ ΤΑ ΓΡΑΦΕΙΑ ΤΩΝ ΜΕΓΑΛΩΝ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΩΝ ΣΥΓΓΕΝΩΝ,ΤΩΝ ΦΙΛΩΝ ΚΑΙ ΓΝΩΣΤΩΝ....ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΦΥΣΙΚΑ ΞΕΡΟΥΝ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΧΕΙΡΙΖΟΝΤΑΙ ΤΑ LAPTOP ΠΑΡΑ ΤΑ ΟΠΛΑ...ΚΑΙ ΜΗΝ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ ΦΥΣΙΚΑ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΕΙ ΓΙΑΤΙ Η ΕΝΤΟΛΗ ΕΙΝΑΙ ΡΗΤΗ....ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΠΙΕΖΕΤΕ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΟΥΜΕ ΑΛΛΑ...ΑΣ ΚΟΙΜΟΜΑΣΤΕ ΗΣΥΧΟΙ....
ΑπάντησηΔιαγραφή