"ΟΣΟ ΒΑΘΙΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Η ΝΥΧΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΞΑΝΑΓΥΡΙΣΟΥΝ..."Ακόμη με το όνειρο της 21ης Απριλίου 1967 ζείτε κι εκεί κολλήσατε. Μετά από 43 χρόνια καιρός είναι να ξεκολλήσετε πια.
Εγώ πιστεύω οτι η παρέλαση με τα άρματα θα γίνει σε άλλη ΠΟΛΗ
Ζουμε με το ονειρο της Λευτεριας καθαρμα.Λυκουργος
Η 21η Απριλίου είναι παρελθόν... Άλλη ημερομηνία θα γράψει το μέλλον!ΤΑ ΤΑΝΚΣ ΑΡΓΟΥΝ ΜΑ ΔΕΝ ΞΕΧΝΟΥΝ...
Τα τανκς θα τα ξαναδουμε στην ΠΟΛΗ
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.
Η «Είδηση» ήταν γνωστή στην Θεσσαλονίκη εδώ και μέρες. Ο Κωσταντέλιας εγκαταλείπει την Εθνική. Εχθές με ανακοίνωση του το έκανε και δημοσί...
"ΟΣΟ ΒΑΘΙΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Η ΝΥΧΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΞΑΝΑΓΥΡΙΣΟΥΝ..."
ΑπάντησηΔιαγραφήΑκόμη με το όνειρο της 21ης Απριλίου 1967 ζείτε κι εκεί κολλήσατε. Μετά από 43 χρόνια καιρός είναι να ξεκολλήσετε πια.
Εγώ πιστεύω οτι η παρέλαση με τα άρματα θα γίνει σε άλλη ΠΟΛΗ
ΑπάντησηΔιαγραφήΖουμε με το ονειρο της Λευτεριας
ΑπάντησηΔιαγραφήκαθαρμα.
Λυκουργος
Η 21η Απριλίου είναι παρελθόν... Άλλη ημερομηνία θα γράψει το μέλλον!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤΑ ΤΑΝΚΣ ΑΡΓΟΥΝ ΜΑ ΔΕΝ ΞΕΧΝΟΥΝ...
Τα τανκς θα τα ξαναδουμε στην ΠΟΛΗ
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφή