Page Nav

HIDE

Pages

Classic Header

{fbt_classic_header}

ΕΘΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ - ΣΚΛΑΒΕΣ ΠΑΤΡΙΔΕΣ

Breaking News:

latest

Πολεμικό Ναυτικό: Πάμε ολοταχώς και για την 4η Belh@rra και για κορβέτες made in Greece!

   Η Ελληνική πλευρά αναζητά τον τρόπο ενεργοποίησης της προαίρεσης για την τέταρτη φρεγάτα κλάσης ΚΙΜΩΝ, ώστε να ενισχυθεί με νέα καράβια ...

  



Η Ελληνική πλευρά αναζητά τον τρόπο ενεργοποίησης της προαίρεσης για την τέταρτη φρεγάτα κλάσης ΚΙΜΩΝ, ώστε να ενισχυθεί με νέα καράβια ο στόλος. Και η γαλλική πλευρά ψάχνει μια ρελάνς ώστε να ισοσταθμίσει χρήματα που χάνει η εταιρεία κατασκευής λόγω των ανατιμήσεων σε όλα τα προϊόντα. Αν οι δυο πλευρές καταλήξουν στο τέλος μόνο στην ενεργοποίηση της option για την 4η Belh@rra, η μόνη κερδισμένη είναι η Ελλάδα, που μέσω της αρχικής συμφωνίας για τις τρεις νέες φρεγάτες έχει «κλειδώσει» την τιμή της τέταρτης.

ΤΟΥ ΓΙΩΡΓΟΥ ΣΙΔΕΡΗ
ΠΗΓΗ: HELLAS JOURNAL

Για τους Γάλλους, όπως σημειώνεται από αξιόπιστες πηγές, δείχνει μονόδρομος το να χτυπήσουν με τον καλύτερα δυνατό τρόπο για τους ίδιους, το πρόγραμμα των κορβετών, διευρύνοντας ταυτόχρονα την θέση τους εντός του Ελληνικού στόλου, αλλά και φέρνοντας επιπλέον δουλειά στην εταιρεία. Και όπως λένε οι πληροφορίες που φτάνουν στην σελίδα, η βούληση της Ελληνικής κυβέρνησης και το πράσινο φως στον υπουργό Νίκο Παναγιωτόπουλο να προχωρήσει σε συζητήσεις τόσο με τους Γάλλους, όσο και σε μεταγενέστερο χρόνο με τους Ιταλούς, δείχνει με τον πλέον ξεκάθαρο τρόπο κάτι πολύ συγκεκριμένο.

Ό,τι η κυβέρνηση έχει εμπιστευτεί απόλυτα τις προτάσεις του Πολεμικού Ναυτικού κι έχει καταλάβει στον μέγιστο βαθμό πως ο στόλος θέλει έναν εκ βάθρων αλλαγές και εκσυγχρονισμό, κυρίως με καινούρια καράβια κι όχι με μεταχειρισμένες λύσεις που έχουν προταθεί και υποστηριχτεί από μη χρήστες των πλοίων. Οι Ναύαρχοι από το περασμένο καλοκαίρι είχαν προχωρήσει σε μια ανάλυση στον πρωθυπουργό, για τις ανάγκες αλλά και για την επιχειρησιακή αξιολόγηση των υποψήφιων φρεγατών.

Από τότε είχαν αναλυθεί οι ανάγκες και η μη χρήση περαιτέρω προβλημάτων που εξ ορισμού θα δημιουργούσαν ανάγκες και νέες «τρικλοποδιές» στον στόλο. Αλλά και στη συνέχεια το περασμένο καλοκαίρι η νεότερη ανάλυση των επιχειρησιακών δεδομένων και η κατάθεση της πρότασης για την αξιολόγηση των κορβετών κατέληγαν, στην ευρύτερη συζήτηση στον ίδιο παρονομαστή.

Προσφάτως οι συσκέψεις που έγιναν σε κορυφαίο επίπεδο, πολιτικής και στρατιωτικής ηγεσίας, παρά τις ορισμένες φωνές, κατέληγαν ότι ναι μεν υπάρξει ένας αξιόμαχος για τώρα στόλος απέναντι στις προκλήσεις των γειτόνων, ωστόσο το μέλλον ζητά την διαφορετικότητα η οποία συμπυκνώνει τις τεχνολογίες και τα όπλα αποτροπής.

Ο Ν. Παναγιωτόπουλος πετά το «μπαλάκι» σε Γάλλους και Ιταλούς…

Και ο Νίκος Παναγιωτόπουλος αυτή τη στιγμή καλείται, πολιτικά, να μεταθέσει κατ’ ουσία το επόμενο βήμα τόσο στους Γάλλους, όσο και στους Ιταλούς. Ο Ελληνικός απαρέγκλιτος όρος που τοποθετείται στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων αφορά κυρίως τις κορβέτες, πως η ναυπήγησή τους πρέπει να γίνει από Ελληνικά χέρια, σε Ελληνικά ναυπηγεία. ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΤΗΝ ΠΗΓΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.