Page Nav

HIDE

Pages

Classic Header

{fbt_classic_header}

ΕΘΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ - ΣΚΛΑΒΕΣ ΠΑΤΡΙΔΕΣ

Breaking News:

latest

Μάρτυρας του Ιεχωβά ο Κωσταντέλιας που εγκατέλειψε την Εθνική... Αυτή είναι η μόνη αλήθεια που όλοι σας κρύβουν!

  Η «Είδηση» ήταν γνωστή στην Θεσσαλονίκη εδώ και μέρες. Ο Κωσταντέλιας εγκαταλείπει την Εθνική. Εχθές με ανακοίνωση του το έκανε και δημοσί...

 



Η «Είδηση» ήταν γνωστή στην Θεσσαλονίκη εδώ και μέρες. Ο Κωσταντέλιας εγκαταλείπει την Εθνική. Εχθές με ανακοίνωση του το έκανε και δημοσίως γνωστός. Το ρεπορτάζ σε πολιτικά και αθλητικά μέσα το κατέγραφε στεγνά και χωρίς σχόλια. Κρύβοντας τελικά ίσως τους πραγματικούς λόγους.

Ο ποδοσφαιριστής του ΠΑΟΚ εξήγησε πως η απόφασή του σχετίζεται με προσωπικούς και οικογενειακούς λόγους, ευχαριστώντας παράλληλα την Ελληνική Ποδοσφαιρική Ομοσπονδία για τη στήριξη και τον σεβασμό που έδειξε στην επιλογή του.

Η ανακοίνωση του Γιάννη Κωνσταντέλια

«Μετά από πολλή σκέψη, πήρα την απόφαση να μην είμαι διαθέσιμος για τις επόμενες υποχρεώσεις της Εθνικής Ομάδας.

Με ένα μικρό παιδί στο σπίτι και ένα δεύτερο να έρχεται σύντομα στην οικογένειά μας, αισθάνομαι ότι αυτή είναι η σωστή απόφαση για εμένα και τους δικούς μου ανθρώπους αυτή τη στιγμή.

Θέλω να ευχαριστήσω όλη την Ελληνική Ποδοσφαιρική Ομοσπονδία για την τιμή, την υποστήριξη και την αγάπη που μου έδωσαν και συνεχίζουν να μου δίνουν και τον σεβασμό που δείχνουν σε μια προσωπική απόφασή μου.

Παραμένω απόλυτα αφοσιωμένος στην εξέλιξή μου, στους αγωνιστικούς μου στόχους και στις υποχρεώσεις και φιλοδοξίες μου ως επαγγελματίας ποδοσφαιριστής.

Ευχαριστώ όλους για την κατανόηση.

Τώρα γιατί ζητάει την κατανόηση μας ο Κωσταντέλιας όταν μας λέει τις μισές αλήθειες; Στην Θεσσαλονίκη γνωρίζουν σχεδόν όλοι πως ο ποδοσφαιριστής είναι Μάρτυρας του Ιεχωβά και το εθνόσημο στο στήθος είναι ένα κάποιο πρόβλημα...

Οι Ιεχωβάδες ακολουθούν αυστηρούς ηθικούς κανόνες, δεν συμμετέχουν σε πολιτικές διαδικασίες, δεν υπηρετούν στρατιωτική θητεία και δεν γιορτάζουν εορτές όπως τα Χριστούγεννα, το Πάσχα ή τα γενέθλια, θεωρώντας ότι έχουν παγανιστικές ρίζες. Οι Ιεχωβάδες απεχθάνονται το Ιερό Σύμβολο του Σταυρού και εκφράζονται περιφρονητικά και ειρωνικά γι αυτόν. Είναι χαρακτηριστικό ότι δεν κάνουν ποτέ το σταυρό τους! Δεν τον τιμούν, διότι υπήρξε ,όπως λέγουν, όργανο εγκλήματος και κατηγορούν τους χριστιανούς, που τον προσκυνούν, …ως ειδωλολάτρες.

Πως θα μπορούσε λοιπόν ο Κωσταντέλιας να αγωνίζεται με ένα "ειδωλολατρικό" σύμβολό στγο στήθος; 

Όλα τα άλλα που θα ακουστούν και ακούγονται είναι σανός για τους ανήξερους και τους ανυποψίαστους...


Δεν υπάρχουν σχόλια

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.