Αν το βλεπατε σε ταινία του Χόλυγουντ θα λέγατε πως το τερμάτισαν κι αυτα δεν γίνονται... Αν το βλεπατε σε ταινία του Χόλυγουντ θα λέγατε πως το τερμάτισαν κι αυτα δεν γίνονται...
Δεν υπάρχουν σχόλια
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.