Το θετικό της υπόθεσης είναι πως αναπνέουν και τρώνε ότι εμείς... Εκτός κι αν η κοπέλα έχει απλά μεγάλη γλώσσα 😁😁😁 Το θετικό της υπόθεσης είναι πως αναπνέουν και τρώνε ότι εμείς... Εκτός κι αν η κοπέλα έχει απλά μεγάλη γλώσσα 😁😁😁
Δεν υπάρχουν σχόλια
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.