Page Nav

HIDE

Pages

Classic Header

{fbt_classic_header}

ΕΘΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ - ΣΚΛΑΒΕΣ ΠΑΤΡΙΔΕΣ

Breaking News:

latest

Από τη Σκύρο χτυπάνε Σμύρνη...!! HARM: Έτσι θα καταστρέψουν τα ελληνικά F-16 τους S-400

Τα αμερικανικά αντι-ραντάρ βλήματα (σ.σ. και κατά των ραντάρ των ρωσικών S-400 και όποιου άλλου τουρκικού ραντάρ υπάρχει) εμβέλειας 150 χλμ....






Τα αμερικανικά αντι-ραντάρ βλήματα (σ.σ. και κατά των ραντάρ των ρωσικών S-400 και όποιου άλλου τουρκικού ραντάρ υπάρχει) εμβέλειας 150 χλμ. μπορούν να διαλύσουν την τουρκική αεράμυνα.

Τα HARM θα τα φέρουν τα ελληνικά F-16 Viper, με το μεγάλο πλεονέκτημα των συγκεκριμένων βλημάτων να είναι πως λοκάρουν τον στόχο από την εκπομπή των ραντάρ και τον πλήττουν ακόμα και αν κλείσει το ραντάρ, αφού κρατάνε καταγεγραμμένο το τελευταίο στίγμα.

Ελλάδα και Τουρκία διατηρούν σε υπηρεσία 180 συνολικά βλήματα HARM με 84 να υπηρετούν στην ελληνική Πολεμική Αεροπορία και τα 96 στην τουρκική Πολεμική Αεροπορία.

Στο σημείο αυτό αξίζει να γίνει αναφορά και στους «αμερικανικούς» Meteor που θα φέρουν επίσης τα ελληνικά F-16 Viper και θα μπλοκάρουν τα τουρκικά F-16 πριν ξεμυτίσουν στο Αιγαίο.

Πρόκειται για τους μακρού βεληνεκούς αέρος – αέρος (αεροπλάνο προς αεροπλάνο) ΑΙΜ-120 C7 (Amraam).

Οι αμερικανικοί ΑΙΜ-120 C7 είναι άλλης τεχνολογίας με τους γαλλικούς Meteor, αλλά κάνoυν την ίδια… δουλειά.

Οι ΑΙΜ-120 C7 των ελληνικών F-16, σε συνεργασία με το ραντάρ AESA των Viper κάνoυν την διαφορά.

Οι Έλληνες πιλότοι θα έχουν την δυνατότητα με τους εμβέλειας άνω των 100 χλμ. Amraam να καταρρίπτουν τα τουρκικά F-16 πριν αυτά μπουν καν στο Αιγαίο.

Οι Τούρκοι διαθέτουν τους πυραύλους ΑΙΜ-120 C7 όμως δεν διαθέτουν ραντάρ AESA στα F-16, oπότε οι Έλληνες πιλότοι νομοτελειακά έχουν το πάνω χέρι.

Οι τουρκικές αμυντικές βιομηχανίες υποστηρίζουν πως αναπτύσσουν δικά τους ραντάρ AESA όμως μέχρι να αναβαθμίσουν τα μαχητικά τους και να φτάσουν τις επιδόσεις των ελληνικών Viper (σ.σ. και αν) θα περάσουν χρόνια.

Δεν υπάρχουν σχόλια

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.