Tελευταια Νεα

Δευτέρα, Σεπτεμβρίου 23, 2019

Χιλιάδες άνθρωποι έστειλαν μήνυμα για το πώς να βγει αυτή η ομπρέλα που έφραζε την είσοδο γραφείου


Πόσα άτομα χρειάζονται για να ανοίξουν μία πόρτα; Πολλά όπως ανακάλυψαν οι εργαζόμενοι σε έναν κοινόχρηστο χώρο γραφείων στην Ουάσινγκτον και το πρόβλημα ήταν μία... ομπρέλα.
Οι εργαζόμενοι σε έναν ενοικιαζόμενο χώρο σε μια ανώνυμη εταιρεία στην Ουάσινγκτον επέστρεψαν στην εργασία τους μετά το Σαββατοκύριακο για να διαπιστώσουν (με κάποια χαρά φυσικά) πως δεν μπορούσαν να μπουν στο γραφείο εξαιτίας μιας πόρτας που είχε πέσει πλάγια και έφραζε την είσοδο.





Viral η ανάρτηση - Όλοι έστελναν μηνύματα για το πώς να φύγει η ομπρέλα από την πόρτα





Ο Νιράζ Αγκραβάλ, εκπρόσωπος του Μη Κερδοσκοπικού Κέντρου Coin Center, τουίταρε μια φωτογραφία ως απόδειξη της δύσκολης κατάστασης, που έγινε πολύ γρήγορα viral. Το tweet έκανε τον γύρο του διαδικτύου, με εκατοντάδες χρήστες να δίνουν την δική τους λύση στο πρόβλημα προκειμένου να φύγει η ομπρέλα από εκεί με την μικρότερη δυνατή ζημιά και να μπορέσουν οι εργαζόμενοι να πάνε στα γραφεία τους. Μερικά από αυτά έλεγαν να ανοίξουν τρύπα στην πόρτα, μια τρύπα στον τοίχο με την διπλανή αίθουσα ή να προσπαθήσουν να περάσουν ένα καλώδιο από το κάτω μέρος της πόρτας. Αλλά καμία από αυτές τις λύσεις δεν έφερε αποτέλεσμα, όπως δήλωσε ο εργαζόμενος Μάικ Ποντιτσέλι.


Ιδού η ομπρέλα που προκάλεσε όλο αυτό τον πανικό στο Twitter
«Δύο ‘καλόγεροι’ έπεσαν κάτω στην προσπάθεια. Η κατάσταση δεν είχε προφανή λύση. Εκτιμώ τις ιδέες όλων στο Twitter, αλλά δοκιμάσαμε τα πάντα» δήλωσε ο υπάλληλος.

Ποια ήταν τελικά η καλύτερη λύση
Ο Ποντιτσέλι και άλλοι τρεις συνάδερφοί του έμειναν εκτός του γραφείου τους για πάνω από δύο ημέρες, με αποτέλεσμα να αναγκάζονται να χρησιμοποιούν από κοινού ένα λάπτοπ χαζεύοντας το άδειο γραφείο τους έξω από την τζαμαρία.
Τελικά η WeWork κάλεσε έναν μηχανικό για να κάνει μία τρύπα στην οροφή και να σηκώσει την ομπρέλα χρησιμοποιώντας ένα καλώδιο, με αποτέλεσμα να μπορέσουν να ξαναμπούν οι εργαζόμενοι στον χώρο τους.

Πάντως, η εταιρεία αρνήθηκε να σχολιάσει το «ατύχημα» αναφέροντας μόνο πως μπορεί το tweet να έγινε viral με πάνω από 115.000 likes και 20.000 retweets, αλλά το συμπέρασμα που έβγαλαν είναι πως όλοι στο διαδίκτυο νομίζουν ότι έχουν δίκιο.





« Προηγουμενη
Επομενη »