Page Nav

HIDE

Pages

Classic Header

{fbt_classic_header}

ΕΘΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ - ΣΚΛΑΒΕΣ ΠΑΤΡΙΔΕΣ

Breaking News:

latest

Αδιανόητο: Του ανακοίνωσε ένας «γιατρός ρομπότ» ότι θα πεθάνει σε ένα 24ωρο!

Ο 78χρονος Καλιφορνέζος νοσηλευόταν στην εντατική όταν πληροφορήθηκε μέσω τηλεδιάσκεψης ότι ο πνεύμονάς του δεν λειτουργεί πια, και ότι ...


Ο 78χρονος Καλιφορνέζος νοσηλευόταν στην εντατική όταν πληροφορήθηκε μέσω τηλεδιάσκεψης ότι ο πνεύμονάς του δεν λειτουργεί πια, και ότι δεν θα επιστρέψει ποτέ σπίτι του

Ενας 78χρονος Καλιφορνέζος έμαθε ότι πρόκειται να πεθάνει μέσω τηλεδιάσκεψης, ενώ βρισκόταν στην εντατική νοσοκομείου της περιοχής του Σαν Φρανσίσκο.




Ο Ερνεστ Κιντάνα έμαθε ότι δεν του μένουν παρά λίγες ημέρες ζωής την περασμένη Δευτέρα σε νοσοκομείο του Φρεμόντ, όταν ένας γιατρός εμφανίσθηκε σε οθόνη βίντεο μέσω ρομποτικής συσκευής τηλεϊατρικής.

Ο Ερνεστ Κιντάνα πέθανε την επομένη. «Ενας γιατρός ρομπότ μπορεί να είναι ΟΚ για ορισμένες καταστάσεις, αλλά όχι για να πει σε έναν άνθρωπο ότι θα πεθάνει», δήλωσε μία φίλη της σοκαρισμένης οικογένειας στο Facebook, ανεβάζοντας μία φωτογραφία από το βίντεο της τηλεδιάσκεψης που τράβηξε η εγγονή του ασθενή.

Η Ανναλίσια Ουίλχαρμ βρισκόταν μόνη με τον άρρωστο παππού της όταν ένα ρομπότ με οθόνη στην οποία εμφανιζόταν ένας γιατρός μπήκε στο δωμάτιο του νοσοκομείου για να τους πληροφορήσει ότι ο πνεύμονας του ασθενή δεν λειτουργεί πλέον και ότι δεν θα επιστρέψει στο σπίτι του.

Καθώς ο παππούς της είχε πρόβλημα ακοής και δεν άκουγε τι έλεγε ο γιατρός, η εγγονή του ήταν υποχρεωμένη να του επαναλαμβάνει ό,τι άκουγε.

Το Kaiser Permanente Medical Center εξέδωσε ανακοίνωση με την οποία εκφράζει συλλυπητήρια στην οικογένεια. Οι αρχές του νοσοκομείου διορθώνουν τον όρο «ρομπότ», διευκρινίζοντας ότι αυτή η τεχνολογία του βίντεο εγγυάται μία απευθείας συζήτηση με έναν γιατρό. «Δεν αντικαθιστά τις προσωπικές συνομιλίες με τον ασθενή και την οικογένειά του. Λυπούμαστε που δεν ανταποκριθήκαμε στις προσδοκίες του ασθενή και της οικογένειάς του στην περίπτωση αυτή και θα επωφεληθούμε για να εξακριβώσουμε πώς μπορούμε να βελτιώσουμε τις εμπειρίες των ασθενών μέσω της τηλεδιάσκεψης».