Page Nav

HIDE

Pages

Classic Header

{fbt_classic_header}

ΕΘΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ - ΣΚΛΑΒΕΣ ΠΑΤΡΙΔΕΣ

Breaking News:

latest

KADETT... ΚΑΠΟΤΕ ΥΠΗΡΞΕ ΤΟ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ. ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΥΤΟΣ Ο «ΓΕΡΑΚΟΣ» ΚΑΤΑΦΕΡΕ ΝΑ ΣΤΡΙΜΩΞΕΙ 1.100 ΑΛΟΓΑ ΣΤΑ ΣΠΛΑΧΝΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ «ΦΟΝΕΑΣ» ΤΩΝ ΠΑΝΤΩΝ! - ΒΙΝΤΕΟ-

To Kadett (δόκιμος στα γερμανικά) ή καντετάκι στα ελληνικά ήταν ένα αυτοκίνητο που στην αρχική μεταπολεμική μορφή του, έγινε ιδιαίτερα...




To Kadett (δόκιμος στα γερμανικά) ή καντετάκι στα ελληνικά ήταν ένα αυτοκίνητο που στην αρχική μεταπολεμική μορφή του, έγινε ιδιαίτερα αγαπητό στην Ελλάδα.

Χιλιάδες Kadett διαφόρων τύπων και μορφών γέμισαν τους ελληνικούς δρόμους από επαγγελματικά, ταξί, IX, αλλά και αγωνιστικές εκδόσεις.

Το Kadett πρωτοεμφανίστηκε το 1962 ως σειρά Α και στη σειρά Β έκανε ντεμπούτο στο Σαλόνι της Φρανκφούρτης το 1965. Ο βασικός κινητήρας της σειράς Β ήταν ένας ασθενικός με 1.100 κυβικά και 55 PS (ή 1.000άρης του A με 40 άλογα για εξαγωγή μόνο), αλλά σταδιακά εφοδιάστηκε και με άλλους κινητήρες μεγαλύτερης χωρητικότητας: 1.2 με 60 PS και 1.7 με 75 PS. Το κορυφαίο μοτέρ ήταν αυτό των 1.900 cc, με εκκεντροφόρο επικεφαλής και 90 PS/5.100 rpm που παρουσιάστηκε το 1967. Το αυτοκίνητο είχε 4αρι κιβώτιο, συγχρονισμένο σε όλες τις σχέσεις και ήταν το πρώτο Kadett με δίσκους στους εμπρός τροχούς.

Στην έκδοση Rallye βγήκε μόνο σε κουπέ, με δύο πρόσθετους προβολείς αλογόνου, δερματίνη στα καθίσματα, πιο πλούσιο ταμπλό, πιο πλούσιο καντράν και βαμμένο μαύρο στα ακριανά τμήματα του εμπρός καπό. Μαύρες διακοσμητικές γραμμές στόλιζαν και το πλάι του αμαξώματος.

Καριέρα όμως έκανε και στους αγώνες, με την πιο σπάνια επιλογή να ακούει στο όνομα Rallye Sprint που φορούσε τον παραπάνω 1.900άρη κινητήρα, αλλά αναβαθμισμένο στους 106 PS/5.600 rpm και στα 16,0 kgm/3.500 rpm. Με αρωγό το βάρος των 1.030 kg και την παραπάνω απόδοση, επίσης με 4άρι σασμάν πετύχαινε 0-100 km/h σε 10,5” και έπιανε τα 165 km/h.

Η παραλλαγή Rallye Sprint του Kadett όμως κάθε άλλο παρά σπανιότητα ήταν στη Σουηδία, όπου πούλησε μεγάλα νούμερα. Κάτι που εξηγεί εν πολλοίς και το τέρας που έχουμε εμπρός μας.

Βέβαια είναι άγνωστο αν το «αυτοκίνητό μας» ξεκίνησε την καριέρα του ως αυθεντικό Rally Sprint, αν και τελικά αυτό δεν έχει και μεγάλη σημασία. Βλέπετε, σήμερα κάτω από το καπό του ζει ένα 5,3λιτρο μοτέρ LM7 βασισμένο στη σειρά LS (LS-Series Small-Block V8 της GM), με κεφαλές LS1 και 80άρα τουρμπίνα Borg Warner S480. Ένας συνδυασμός ικανός να στείλει 1.100 άλογα στον πίσω άξονα με boost 24 psi, καταπίνοντας ό,τι κινείται στο 400άρι από στάση.

Όπως δείχνει το video του 1320, ακόμη και το σε βάθος βελτιωμένο τετρακίνητο Audi δεν μπορεί να τα βάλει μαζί του. Και κανένας δεν μπορεί να ισχυριστεί ότι ένα μηχάνημα του Ingolstadt δεν μπορεί να πάρει τα πόδια του. Ειδικά όταν μιλάμε για ένα 80 quattro με 65 mm τουρμπίνα.





http://www.drive.gr/news/tuning/opel-kadett-b-1100-ps-foneas-ton-panton-video#

Δεν υπάρχουν σχόλια

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.