to ποταμι να κατεβει απο τα εδρανα , ρε Θεοδωρακι εσει ελεγεσ αλλα πρειν βγεισ , μπραβω στιν χρυση που μηλισε και εφηγε απο τιν κολοβουλι Θεοδωρακι ασ μιν ειχεσ των Σιμιτι απο πισω και θα σουλεγα που θασουνα
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.
to ποταμι να κατεβει απο τα εδρανα , ρε Θεοδωρακι εσει ελεγεσ αλλα πρειν βγεισ , μπραβω στιν χρυση που μηλισε και εφηγε απο τιν κολοβουλι Θεοδωρακι ασ μιν ειχεσ των Σιμιτι απο πισω και θα σουλεγα που θασουνα
ΑπάντησηΔιαγραφή