Τελικά στη ζωή τίποτα δεν είναι αυτονόητο… Έχουμε δει πολλές περίεργες πινακίδες ανά την Ελλάδα. Άλλες μας προκάλεσαν γέλιο κι άλλες απ...
Τελικά στη ζωή τίποτα δεν είναι αυτονόητο… Έχουμε δει πολλές περίεργες πινακίδες ανά την Ελλάδα. Άλλες μας προκάλεσαν γέλιο κι άλλες απορία…. Η φωτογραφία που ακολουθεί τραβήχτηκε από αναγνώστη και δείχνει τι γράφει η ηλεκτρονική πινακίδα διαχείρισης κυκλοφορίας, λίγο πριν τη γέφυρα του Αρτεμισίου στο ρεύμα προς Τρίπολη. «Σήραγγες εμπρός, ανάψτε φώτα και βγάλτε γυαλιά ηλίου» Τα σχόλια δικά σας…
cretaradio.blogspot.gr
Πολύ σωστά και καθόλου περίεργα τα λέει η πινακίδα. Οι νεοέλληνες μαγκιά κλανιά και γυαλιά ηλίου μπαίνουν ξαφνικά στο τούνελ δεν βλέπουν την τύφλα τους κι αν έχουν και λίγο πρεσβυωπία -γάμα τα στην κυριολεξία.
ΑπάντησηΔιαγραφήΧΑ ΧΑ και όμως τίποτα δεν είναι αυτονόητο πριν χρόνια ένας φίλος μου περνούσε απο τη σήραγγα και φορούσε τα γυαλιά ηλίου και ρωτούσε τον αδελφό του που ήταν μαζί του αν βλέπει γιατί αυτός δεν μπορούσε να δει!!! Και αυτό προ κρίσης φανταστείτε τώρα.
ΑπάντησηΔιαγραφήτωρα πες μας και που ειναι το παραξενο.οτι του φανει του λολοστεφανη.
ΑπάντησηΔιαγραφή