πηγε να βρει τον μοχαμεντ....
ΠΑΡΤΕ ΘΕΣΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΦΑΣΑΡΙΕΣ ΣΤΗΝ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗ.
ΚΑΙ ΘΑ ΒΛΕΠΗ ΤΑ ΡΑΔΙΚΙΑ ΑΝΑΠΟΔΑ!
ΧΑ-ΧΑ-ΧΑ-ΧΑ....ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΑΘΕΙΣ ΑΠΛΥΤΕ ΓΛΙΤΣΗ.
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.
πηγε να βρει τον μοχαμεντ....
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΑΡΤΕ ΘΕΣΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΦΑΣΑΡΙΕΣ ΣΤΗΝ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚΑΙ ΘΑ ΒΛΕΠΗ ΤΑ ΡΑΔΙΚΙΑ ΑΝΑΠΟΔΑ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΧΑ-ΧΑ-ΧΑ-ΧΑ....ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΑΘΕΙΣ ΑΠΛΥΤΕ ΓΛΙΤΣΗ.
ΑπάντησηΔιαγραφή