Ο ΧΟΝΤΡΟ ΜΠΕΝΙ... ΤΑ ΜΑΣΗΣΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΠΕ ΤΙΠΟΤΑ ΕΚΤΟΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΕΚΛΟΓΕΣ...
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Η «Είδηση» ήταν γνωστή στην Θεσσαλονίκη εδώ και μέρες. Ο Κωσταντέλιας εγκαταλείπει την Εθνική. Εχθές με ανακοίνωση του το έκανε και δημοσί...
ΣΤΗΝ ΚΑΡΕΚΛΑ ΣΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΛΟ ΠΑΛΙΟ "ΧΟΤΡΕ"
ΑπάντησηΔιαγραφήΕκλογές;;;; τι λέτε ρε παιδιά. Θέλετε να μείνει άνεργος ο μπουχέσας;;;;; και αν ξεφυτρώσει κανα 25% Χρυσή Αυγή;; Τρεχάτε ποδαράκια μου να μην σας χ@@ει ο κωλ@@ς μετά. (και τι κωκ@@ς 6 στρέμματα και βάλε)!!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφή