Όπως κάθε Τετάρτη πανηγυρικός αυτή τη φορά, λόγω Φλώρινας, ο "Στόχος" θα είναι με το πρωτοσέλιδο του και τα θέματα του, αναρτημέ...
Όπως κάθε Τετάρτη πανηγυρικός αυτή τη φορά, λόγω Φλώρινας, ο "Στόχος" θα είναι με το πρωτοσέλιδο του και τα θέματα του, αναρτημένος στο stoxos.gr από σήμερα το βράδυ... Κι από άυριο το πρωί σε ΟΛΑ ναεξαιρέτως τα σημεία διάθεσης εφημερίδων της εως τώρα απελευθερωμένης Ελλάδος... Μέχρι το τελευταίο χωρίο! Αν δεν βρείτε το "στόχο" αφού μανουριάσετε με τον περιπτερά, στείλτε μας μιά ειδοποίηση στο stoxos@gmail.com να την πέσουμε κι εμείς στο πρακτορείο...
Δεν υπάρχουν σχόλια
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.