Page Nav

HIDE

Pages

Classic Header

{fbt_classic_header}

ΕΘΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ - ΣΚΛΑΒΕΣ ΠΑΤΡΙΔΕΣ

Breaking News:

latest

ΤΙΣ ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΩΜΑΛΙΕΣ ΤΗΣ ΑΦΡΑ ΑΛ ΣΑΛΕΧ ΠΡΟΒΑΛΕ Η ΚΡΑΤΙΚΗ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ... Η ΑΠΟΛΥΤΗ ΥΠΟΚΟΥΛΤΟΥΡΑ ΤΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ!

Για να καταλάβετε πώς η Φιλοσοφία των Ψευτοκουλτουριάρηδων της Αριστεράς οδήγησε την Ελλάδα στον γκρεμό, θα σας πω το εξής:  Μία τα ξ...



Για να καταλάβετε πώς η Φιλοσοφία των Ψευτοκουλτουριάρηδων της Αριστεράς οδήγησε την Ελλάδα στον γκρεμό, θα σας πω το εξής: 

Μία τα ξημερώματα της Τρίτης 5 Ιουνίου 2012, η ΕΤ-1 πρόβαλε δύο ταινίες μικρού μήκους. Η μία από αυτές ήταν 18 λεπτά και είχε γυριστεί το 2001 επί Εβραίου Σημίτη από τον Συριζαίο σκηνοθέτη Αντώνη Σαμουράκη. Ήταν μια συμπαραγωγή της ΕΤ-1 με το αριστεροκρατούμενο «Ελληνικό Κέντρο Κινηματογράφου», είχε τίτλο «Τα γκαρσόνια στα αναψυκτήρια» και βασιζόταν σε ένα διήγημα του άντρα της μακαρίτισσας Εβραίας Μαλβίνας Κάραλη, Διονύση Χαριτόπουλου…
Πρωταγωνίστρια της ταινίας η διαβόητη Προστάτις των Λαθρομεταναστών, Αφροδίτη Άλ Σάλεχ, που υποδύεται μια νεαρή αρτίστα Αθηναϊκών αναψυκτηρίων, την οποία παντρεύτηκε ένας εθνικιστής «Ελληνάρας». Επειδή η αρτίστα είναι όμορφη, ο «Ελληνάρας» την ζηλεύει και έχει βάλει την μάνα του να την φυλάει όλη μέρα για να μη ξεπορτίσει και τον κερατώσει με κανένα λαθρομετανάστη... Κάποια μέρα, έρχεται στο σπίτι (κατ’ εντολήν του συζύγου) ένας νεαρός πωλητής τηλεοράσεων. Η καταπιεσμένη σύζυγος συλλαμβάνει το εξής σχέδιο για να εκδικηθεί τον άνδρα της: Πλανεύει τον νεαρό κάνοντάς του στριπτήζ (η εξπέρ σε αυτά Αφροδίτη Άλ Σάλεχ έβγαλε έξω το στήθος της!) κι όταν αυτός ερεθίζεται, πέφτει στα γόνατα και του κάνει πεολειχία!.. Την κρίσιμη στιγμή, μαζεύει το σπέρμα του νεαρού στο στόμα της χωρίς να καταπιεί σταγόνα, πάει στην κουζίνα και το φτύνει μέσα στα γεμιστά που έχει φτιάξει στον άνδρα της η μάνα του. Λίγο μετά, καταφθάνει ο σύζυγος, τρώει τα αγαπημένα του γεμιστά και τα βρίσκει νοστιμώτερα από ποτέ, καλώντας τον νεαρό να φάει κι αυτός μια μπουκιά!.. Η ταινία τελειώνει με τον νεαρό να δοκιμάζει το φαγητό και μετά να βγαίνει από το σπίτι και να ξερνάει... Όταν προβλήθηκαν (2001) «Τα γκαρσόνια στα αναψυκτήρια», είχαν αποσπάσει τις ενθουσιώδεις κριτικές ΟΛΩΝ των αριστερών κριτικών των εφημερίδων και η συμπαραγωγός Κρατική Τηλεόραση επαινέθηκε ιδιαιτέρως, επειδή πέρασε λαμπρό μήνυμα στις καταπιεσμένες Ελληνίδες, για το πώς να εκδικηθούν τον «Ελληνάρα» που τους έφαγε τα νιάτα!.. Τέτοιες ταινίες γυριζόντουσαν σωρηδόν επί Εβραίου Σημίτη και επί μπουχέσα Καραμανλή με τα λεφτά των φορολογουμένων, γι’ αυτό και πήγαμε κατά Διαβόλου…

"ΚΟΙΝΟΣ ΝΟΥΣ"
(Εφημερίδα "ΣΤΟΧΟΣ", 7 Ιουνίου)


-----------------------------------------------


3 σχόλια

  1. ΚΑΙ ΑΚΟΜΗ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΕΧΟΥΜΕ ΚΡΕΜΑΣΕΙ
    ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΦΑΓΑΝΕ ΤΑ ΛΕΦΤΑ http://www.youtube.com/watch?v=Boz6sYd4qXs

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. πηγα να δω την ταινια στο youtube , βρηκα 3 βιντεο κι ολα εχουν καταργηθει,οπως το περιγραψατε μεγαλη αηδια ακουγεται, αλλα χωρις αυτοψια δεν λεω περισσοτερα, γι αυτην την ασσυρια την μιγαδα αλ σαλεχ ,απο το ονομα της και μονο τι περιμενατε, που να δειτε μια αλλη ταινια την Strella, το τσεκαρα πριν λιγο στο youtube κι αυτη δεν υπαρχει ολοκληρη,η ταινια ειναι κατι πολυ περισσοτερο απο υβρις,την εχουν γραψει 2 ανισορροποι και γελοιοι τυποι ο Πανος Κουτρας κι ο Π.Ευαγγελιδης,το θεμα της ειναι ο ερωτικη σχεση ενος πατερα με τον γιο του, που ειναι τρανσεξουαλ, αρχικα εν αγνοια τους και στο τελος εν γνωση τους οχι μονο δεν αυτοτιμωρουνται,αλλα δημιουργουν και μια ωραια οικογενεια,ο πατερας με το σπλαχνο του , μια αδελφαρα φιλη του γιου που εχει υιοθετησει ενα μωρο συν ακομα μια αδελφαρα φιλη του πατερα ,βρισκουν κι εναν λαθρομεταναστη ουκρανο και τον διεκδικουν ολες μαζι , ποια θα τον πρωτοφιλοξενησει κι ο πατερας μοιαζει ευτυχισμενος οτι βρηκε τον σκοπο και το νοημα της ζωης του...........Γ.Σ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. .....γραψτε Strella στo google και δειτε τις κριτικες γι' αυτην την ταινια που δεν μας μιλαει για τα δικαιωματα των διφυλλικων τρανσεξουαλικων ατομων, που παραδεχομαι οτι εχουν δικαιωματα , αλλα προσπαθει να μας κανει να αποδεχθουμε τον ηθικο μηδενισμο και την διαστροφη αυτων των σεναριογραφων.(νομιζω οτι το κανουν οι αχρηστοι για να εντυπωσιασουν τους αλλους ψευτοκουλτουριαρηδες με ενα θεμα ταμπου και υβρη που δεν εχει τολμησει να θιξει κανεις αλλος ποτε παγκοσμιως) και πραγματικα απεσπασαν διθυραμβικες κριτικες απο ενα καρο ανωμαλαρες κι εδω και στο εξωτερικο, απο τις εφημεριδες ποντικι,εθνος,βημα,καθημερινη,περιοδικο αθηνοραμα. Τις εφημεριδες λιμπερασιον,λε φιγκαρο και αλλες πολλες, απο τους οικολογους πρασινους και πρασινα αλογα και γενικα απο αυτον τον χωρο των αριστεριστων κουλτουριαριδων και εκφυλων,χωρος που εχει μεταλλαχθει ριζικα απο τους Σταλινιστες του ΚΚΕ...Ο σκηνοθετης Π.Κουτρας ειπε για το προστυχο ανοσιουργημα που εφιαξε...με αφετηρια το αρχετυπο(εννοει αρχ.τραγωδιες) το τοποθετησε στην σημερινη εποχη στην Ελλαδα,στην Αθηνα οπου η αναζητηση μιας νεας ταυτοτητας των ελληνων,σε ενα νεο συστημα αξιων ειναι περισσοτερο επιβεβλημενη απο ποτε,και θεωρει την σημερινη Αθηνα των λαθρομεταναστων και των gay, εξελιξη της αρχαιας Αθηνας ....τελικα υπαρχουν ανωμαλοι που την βρισκουν με την ολη κατασταση,παντως η δημοκρατια της αρχαιας Αθηνας αν και ατελες πολιτευμα αλλα απειρως ανωτερο του σημερινου, ολους αυτους θα τους ειχε καταδικασει σε θανατο και για πολυ μικροτερες υβρεις. Γ.Σ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.