ΔΕ ΒΑΖΟΥΜΕ ΤΟ ΧΕΡΙ ΜΑΣ ΣΤΗ ΦΩΤΙΑ ΟΤΙ ΘΑ ΥΠΑΡΞΟΥΝ ΑΛΛΕΣ 100... egersis για το stoxos.gr
egersis για το stoxos.gr
Η «Είδηση» ήταν γνωστή στην Θεσσαλονίκη εδώ και μέρες. Ο Κωσταντέλιας εγκαταλείπει την Εθνική. Εχθές με ανακοίνωση του το έκανε και δημοσί...
Πολύ καλό . Ας το καταλάβουμε όλοι. Ο Έλληνας μόνο με το σπαθί διεφύλαξε την Ελλάδα και προόδευσε. Τώρα είναι πάλι η ώρα για γενναίες αποφάσεις. Κάνε αυτό που πρέπει κι άς γίνει ότι θέλει.
ΑπάντησηΔιαγραφήMpravo oktaviane poli wraio!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήA .Byzantinos
Το Οκταβιανός απ'ό,τι ξέρω δεν είναι ελληνικό,αλλά ρωμαϊκό όνομα,γιατί το χρησιμοποιείτε;
ΑπάντησηΔιαγραφή