Η επάνω σημαία, που ήταν του Πεζικού, όπως και αυτή της "ξηράς" (ίδια, αλλά χωρίς τον Α. Γεώργιο), καταργήθηκαν επί χούντας κι έμεινε μόνον η τρίτη, που τότε ήταν του Ναυτικού.
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.
Η επάνω σημαία, που ήταν του Πεζικού, όπως και αυτή της "ξηράς" (ίδια, αλλά χωρίς τον Α. Γεώργιο), καταργήθηκαν επί χούντας κι έμεινε μόνον η τρίτη, που τότε ήταν του Ναυτικού.
ΑπάντησηΔιαγραφή