Page Nav

HIDE

Pages

Classic Header

{fbt_classic_header}

ΕΘΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ - ΣΚΛΑΒΕΣ ΠΑΤΡΙΔΕΣ

Breaking News:

latest

Δύο επιπλέον περιπολικά P355GR για το Λιμενικό Σώμα

Το υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής ανέδειξε προσωρινό ανάδοχο για το πρόγραμμα προμήθειας 2 (+2 option) παράκτιων περιπολικών ...





Το υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής ανέδειξε προσωρινό ανάδοχο για το πρόγραμμα προμήθειας 2 (+2 option) παράκτιων περιπολικών μήκους άνω των 30 μέτρων του Λιμενικού Σώματος, την ιταλική Cantiere Navale Vittoria spa με το μοντέλο P355GR. Σύμφωνα με την απόφαση, τα δύο περιπολικά θα κοστίσουν 29.998.000 ευρώ.

Τεχνικά χαρακτηριστικά P355GR:

Ολικό Μήκος:36,30 μέτρα.
Ολικό Πλάτος: 7,45 μέτρα.
Μέγιστη Ταχύτητα: Άνω των 35 κόμβων.
Υπηρεσιακή Ταχύτητα: Άνω των 32 κόμβων.
Μέγιστη ακτίνα ενέργειας με την οικονομική ταχύτητα: άνω των 1000 Ν.Μ.
Επιχειρησιακή Ικανότητα (Sea State) με κατάσταση θαλάσσης 5.
Αριθμός Επιβαινόντων: 32 άτομα (12 μέλη πλήρωμα + 20 επιβάτες/διασωθέντες).
Μέσο πρόωσης: Δύο σύγχρονοι ναυτικοί κινητήρες Diesel.

Αν το δικαίωμα προαίρεσης για το τρίτο και τέταρτο περιπολικό ενεργοποιηθεί, το κόστος θα φθάσει τα 59.996.000 ευρώ. Το Λιμενικό διαθέτει ήδη τέσσερα του τύπου, τα πρώτα δύο από τα οποία εισήλθαν σε υπηρεσία στις 15 Απριλίου 2021. Όμως η επιλογή των επιπλέον P355GR δεν έγινε μόνο για επίτευξη ομοιοτυπίας, αλλά γιατί η εταιρεία κρίθηκε ότι είχε καλύτερη προσφορά.

Το P355GR είναι σχεδιασμένο να εκτελεί ευρύ φάσμα αποστολών και εξοπλισμένο με δύο τηλεχειριζόμενους ναυτικούς σταθμούς οπλισμού (RCNWS) της ισραηλινής Elbit, που συνδυαστικά δίνουν δυνατότητα περιμετρικής κάλυψης τομέα 360 μοιρών. Στον ηλεκτρονικό εξοπλισμό περιλαμβάνονται ραντάρ S-band και Χ-band καθώς και σύστημα ηλεκτροοπτικών αισθητήρων τελευταίας τεχνολογίας (3ης γενιάς) τοποθετημένο στον ιστό του πλοίου με πλήρη κάλυψη. Το κάθε σκάφος φέρει σύστημα υψηλής πίεσης εκτόξευσης θαλάσσιου ύδατος για κατάσβεση πυρκαγιάς. Τέλος, υπάρχει ελεύθερη περιοχή καταστρώματος 15 τετραγωνικών μέτρων για μελλοντική εγκατάσταση συστημάτων και για χρήση UAV, καθώς και δύο περιοχές διασώσεως (ζώνη pick-up από ελικόπτερο, winch areas) μπροστά και πίσω από τη γέφυρα.


Δεν υπάρχουν σχόλια

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.