Και σε ταινία να το βλέπατε θα λέγατε "δεν συμβαίνουν αυτά»... Να όμως που συμβαίνουν... Και σε ταινία να το βλέπατε θα λέγατε "δεν συμβαίνουν αυτά»... Να όμως που συμβαίνουν...
Δεν υπάρχουν σχόλια
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.