Page Nav

HIDE

Pages

Classic Header

{fbt_classic_header}

ΕΘΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ - ΣΚΛΑΒΕΣ ΠΑΤΡΙΔΕΣ

Breaking News:

latest

Κατεχάκη - Λεωφόρος Βουλιαγμένης σε χρόνο ρεκόρ - Η νέα σήραγγα στην Αττική

Μετά την επέκταση της Λεωφόρου Κύμης που αναμένεται να δώσει σημαντική ανάσα στο χρόνιο κυκλοφοριακό πρόβλημα του Λεκανοπεδίου της Αττικής,...





Μετά την επέκταση της Λεωφόρου Κύμης που αναμένεται να δώσει σημαντική ανάσα στο χρόνιο κυκλοφοριακό πρόβλημα του Λεκανοπεδίου της Αττικής, στο προσκήνιο έρχεται και η αστική σήραγγα της Ηλιούπολης.

Ένα μεγάλο και σημαντικό έργο που θα αλλάξει σε μεγάλο βαθμό το αστικό «ανάγλυφο» του λεκανοπεδίου με στόχο να προσφέρει ανακούφιση στο πάντα παρόν κυκλοφοριακό πρόβλημα της Αττικής είναι η επέκταση της Λεωφόρου Κύμης.

Για το συγκεκριμένο έργο μπορείτε να διαβάσετε περισσότερα εδώ, ενώ ένα ακόμη εξίσου σημαντικό έργο που βρίσκεται στα πάνα του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών είναι η αστική σήραγγα της Ηλιούπολης.

Η εν λόγω υπόγεια σήραγγα είναι ένα εξαιρετικά σημαντικό έργο και για το δήμο της Ηλιούπολης, καθώς η αποσυμφόρηση των δρόμων θα δώσει την ευκαιρία στην πόλη να αλλάξει προς το καλύτερο σε σημαντικό βαθμό. Η συγκεκριμένη σήραγγα θα επιτρέπει τη μετάβαση των οδηγών από τη Λ. Κατεχάκη στη Λ. Βουλιαγμένης μέσα σε ελάχιστα λεπτά, τη στιγμή που για να γίνει αυτό σήμερα απαιτείται ένας μέσος χρόνος που πλησιάζει ή και ξεπερνά τη μισή ώρα.

Η υπόγεια αστική σήραγγα θα ξεκινά από τα στρατόπεδα «Σακκέτα» και θα καταλήγει στη Λ. Βουλιαγμένης, αποσυμφορώντας την Ηλιούπολη από τη διαμπερή κυκλοφορία, ενώ θα λειτουργεί ως ο συνδετικός κρίκος ανάμεσα στους δύο μεγάλους κυκλοφοριακούς δακτύλιους του Λεκανοπεδίου, της Αττικής οδού και της Βουλιαγμένης.

Το επικρατέστερο σενάριο αυτή τη στιγμή για το παραπάνω έργο κάνει λόγο για μια υπόγεια σήραγγα που θα έχει μήκος από περίπου 2,5 έως και λίγο πάνω από τρία χιλιόμετρα. Η σήραγγα θα ξεκινά από την Καισαριανή και οι προδιαγραφές της την θέλουν να έχει τρεις λωρίδες κυκλοφορίας για κάθε κατεύθυνση και τρεις ανισόπεδους κόμβους.

Μια από τις μεγάλες αλλαγές που θα φέρει μαζί της η σήραγγα και θα επηρεάσουν τη Λ. Βουλιαγμένης είναι το ξήλωμα των φαναριών και η μετατροπή της λεωφόρου σε αυτοκινητόδρομο. Η Βουλιαγμένης σχεδιάζεται επίσης να διαπλατυνθεί και να αποκτήσει τέσσερεις συνολικά ανισόπεδους κόμβους, με χαρακτηριστικότερο εκείνον που θα βρίσκεται στο ύψος της Λ. Αλίμου.

Οι πρώτες ανακοινώσεις για την έναρξη της υλοποίησης του μεγάλου και σημαντικού αυτού έργου αναμένονται εντός του 2022 με την επόμενη χρονιά να είναι και εκείνη που θα ξεκινήσουν τα έργα.

Δεν υπάρχουν σχόλια

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.