Page Nav

HIDE

Pages

Classic Header

{fbt_classic_header}

ΕΘΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ - ΣΚΛΑΒΕΣ ΠΑΤΡΙΔΕΣ

Breaking News:

latest

Η Τουρκία βγάζει στο Αιγαίο οπλισμένα με εγχώρια όπλα αεροσκάφη CN-235 τροποποιημένα… από την Ισπανία

Η είδηση “αλιεύθηκε” από τον αμερικανικό ιστοχώρο The drive / The war Zone και είναι άλλη μία αποκαλυπτική προειδοποίηση των τουρκικών προ...





Η είδηση “αλιεύθηκε” από τον αμερικανικό ιστοχώρο The drive / The war Zone και είναι άλλη μία αποκαλυπτική προειδοποίηση των τουρκικών προθέσεων και σχεδιασμών. Με δεδομένο το εμπάργκο ανταλλακτικών και υπηρεσιών υποστήριξης/αναβάθμισης των τουρκικών F-16 που είναι και ο μοναδικός (επέλεξαν μια και μοναδική πηγή προμήθειας…) τύπος μαχητικού της τουρκικής Αεροπορίας (ΤΗΚ), στη γειτονική χώρα αναζητούνται εναλλακτικές στην ανάπτυξη νέων μη επανδρωμένων αεροσκαφών με μεγάλη μεταφορική ικανότητα οπλικού φορτίου, νέων εγχώριων αερομεταφερόμενων κυρίως, όπλων, αλλά και στην πιστοποίηση αερομεταφερόμενων όπλων ακόμη και σε αεροσκάφη μεταφορών / ναυτικής συνεργασίας και επιτήρησης, όπως είναι το δικινητήριο CN-235!

Tου Στέργιου Δ. Θεοφανίδη

Ο λόγος γίνεται για μία σειρά από φωτογραφίες που ανέβηκαν στον συγκεκριμένο ιστοχώρο, συνοδευόμενες από μία λεπτομερή ανάλυση, τις οποίες αναδημοσιεύει και το DP. Εικονίζεται το πρωτότυπο του δικινητήριου μεταφορικού C295, με το προσωρινό στρατιωτικό νηολόγιο EC-296, να πετά φορτωμένο με τέσσερις βόμβες καθοδήγησης μέσω ακτινοβολίας λέιζερ ή συνδυασμού INS/GPS, τύπου Teber της τουρκικής Roketsan.

Η πτήση πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο δοκιμών που διεξάγονται από το κέντρο της Airbus Military στη Σεβίλλη της Ισπανίας. Σύμφωνα πάντα με το αμερικανικό δημοσίευμα, που αποκαλύπτει με τον πλέον αναλυτικό τρόπο, επαναλαμβάνουμε, το εύρος της συνεργασίας της Roketsan με την Airbus Military, το πρωτότυπο του C295 χρησιμοποιείται ως πλατφόρμα πιστοποίησης όχι μόνο των κατευθυνόμενων βομβών Teber (συλλογές προσαρμοζόμενες σε συμβατικές βόμβες Mk.82 και Mk.83).

Χρησιμοποιείται και ως πλατφόρμα πιστοποίησης των ελαφρών πυραύλων καθοδήγησης λέιζερ L-UMTAS, καθώς και καλάθων κατευθυνόμενων (πάλι μέσω ακτινοβολίας λέιζερ) ρουκετών Cirit, των 2,75 ιντσών.

Πέρα από τα “hard points” που θα εγκατασταθούν στην πτέρυγα (για την προσαρμογή των φορέων ανάρτησης των όπλων αυτών), των τουρκικών CN-235M-100, μία μικρότερου μήκους ατράκτου έκδοση του εικονιζόμενου C295, από την οποία και προήλθε, τα τουρκικά αεροπλάνα (δεν γνωρίζουμε πόσα…) αναμένεται να εξοπλιστούν και με πυργίσκο ηλεκτροοπτικών και καταδείκτη λέιζερ στο κάτω μέρος του διηλεκτρικού κώνου του ραντάρ στο ρύγχος. Εδώ διακρίνεται με πορτοκαλί χρώμα.

Η προσθήκη του πυργίσκου είναι αναγκαία για τον εντοπισμό και τον εγκλωβισμό στόχων στο έδαφος και την επιφάνεια της θάλασσας (μέσω κάμερας ημέρας υψηλής ευκρίνειας και κάμερας υπερύθρων) ημέρα και νύχτα, ενώ ο καταδείκτης λέιζερ είναι απαραίτητος για την καθοδήγηση ακριβείας των όπλων.

Σημειώστε επίσης ότι στα CN-235/C295 είναι πιστοποιημένο το σύστημα διαχείρισης αποστολής FITS (Fully Integrated Tactical System) που αναπτύχθηκε από την ισπανική CASA και εγκαταστάθηκε και στα ισπανικά P-3 Orion.

Δεν υπάρχουν σχόλια

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.