Tελευταια Νεα

Τρίτη, Φεβρουαρίου 16, 2021

Θάνατος 86χρονου στο ΠΑΓΝΗ μετά τον εμβολιασμό: Στένωση στεφανιαίων αγγείων έδειξε η νεκροψία

Τι αναφέρει η επίσημη ανακοίνωση από το Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Ηρακλείου για τον ηλικιωμένο άνδρα που έχασε τη ζωή του

Σε στένωση στεφανιαίων αγγείων και υπερτροφική καρδιοπάθεια οφείλεται, σύμφωνα με τα ευρήματα της νεκροψίας - νεκροτομής ο θάνατος του ηλικιωμένου, λίγο μετά τον εμβολιασμό του στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Ηρακλείου.


Σε ανακοίνωση που υπογράφεται από τον Διοικητή του ΠΑΓΝΗ Γιώργο Χαλκιαδάκη αναφέρεται:


"Σύμφωνα με τα ευρήματα της Νεκροψίας – Νεκροτομής, σε σχέση με την απώλεια του συμπολίτη μας Φ.Α. ετών 87, λίγη ώρα μετά τον εμβολιασμό του, η απώλεια του οφείλεται, σε στένωση στεφανιαίων αγγείων και υπετροφική καρδιοπάθεια ενώ δεν διαπιστώθηκε εύρημα που να συνηγορεί σε αναφυλακτική αντίδραση ή άλλης, σχετιζόμενης με τον εμβολιασμό.


Εκφράζουμε τα θερμά μας συλλυπητήρια στους οικείους του".

« Προηγουμενη
Επομενη »