Page Nav

HIDE

Pages

Classic Header

{fbt_classic_header}

ΕΘΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ - ΣΚΛΑΒΕΣ ΠΑΤΡΙΔΕΣ

Breaking News:

latest

Τουρισμός - Γαλλικά εύσημα για την Ελλάδα: «Θέλει να γίνει 12μηνος προορισμός γιατί τα έχει όλα»

   Άρθρο της ιστοσελίδας laquotidienne αναφέρει πως η Ελλάδα κοιτάει ήδη τους τρόπους με τους οποίους θα ενισχύσει την τουριστική σεζόν 202...

  



Άρθρο της ιστοσελίδας laquotidienne αναφέρει πως η Ελλάδα κοιτάει ήδη τους τρόπους με τους οποίους θα ενισχύσει την τουριστική σεζόν 2021

Ένα θετικό δημοσίευμα για τον ελληνικό τουρισμό και τη διαχείριση της πανδημίας από την Ελλάδα έρχεται από τη Γαλλία και την τουριστική ιστοσελίδα laquotidienne.fr, όπου δημοσιεύεται άρθρο του Frédéric de Poligny, με τίτλο: «WTM: Πώς η Ελλάδα βλέπει την τουριστική της σεζόν το 2021».

Στο δημοσίευμα γίνεται αναφορά και στη διαδικτυακή συνέντευξη του υπουργού Τουρισμού κ. Χάρη Θεοχάρη με τον απολογισμό του ελληνικού τουρισμού για τη φετινή σεζόν, στο πλαίσιο της δεύτερης μεγαλύτερης ευρωπαϊκής έκθεσης τουρισμού, τη World Travel Market στο Λονδίνο, καθώς και τις προβλέψεις για το 2021.

Όπως αναφέρεται στο γαλλικό δημοσίευμα, κατά τη διάρκεια της διαδικτυακής συνέντευξης Τύπου, ο κ. Θεοχάρης υπενθύμισε ότι απέναντι στους υγειονομικούς κινδύνους από τον Covid-19, η Ελλάδα πήρε κρίσιμες αποφάσεις πολύ γρήγορα, πριν από τις άλλες μεγάλες ευρωπαϊκές χώρες, συμπεριλαμβανομένου ενός πρώιμου γενικευμένου περιορισμού και ενός αυστηρού κλεισίματος των συνόρων.


Χάρη σε αυτά τα μέτρα, η Ελλάδα μπόρεσε να ξανανοίξει τη χώρα στον διεθνή τουρισμό από την 1η Ιουλίου, υποδεχόμενη 4,5 εκατομμύρια ξένους τουρίστες, κυρίως Ευρωπαίους, αν και είμαστε μακριά από το ρεκόρ των 30 εκατομμυρίων επισκεπτών το 2019.

Οι 3 μεγαλύτερες αγορές ήταν η Γερμανία, το Ηνωμένο Βασίλειο και η Γαλλία. Αν και ο Χάρης Θεοχάρης ανακοίνωσε τον αριθμό των 750.000 Βρετανών για την καλοκαιρινή σεζόν 2020, οι επίσημες στατιστικές για τη Γαλλία δεν έχουν ακόμη δημοσιευτεί. Ωστόσο, σύμφωνα με έρευνα που διενήργησε η Interface Tourism στα μέσα Σεπτεμβρίου, η Ελλάδα είναι ο κορυφαίος ταξιδιωτικός προορισμός για τους Γάλλους (εκτός Γαλλίας).

«Κατά τη διάρκεια ρεπορτάζ διάρκειας 3 εβδομάδων που πραγματοποιήσαμε στην Ελλάδα τον περασμένο Σεπτέμβριο, καταφέραμε να δούμε πόσο καλά εφαρμόζονται οι οδηγίες υγιεινής παντού στη χώρα, είτε πρόκειται για απολύμανση δωματίων ξενοδοχείου ή στα εστιατόρια. Ακόμα και στο μικρότερο χωριό, είναι αδύνατο να καθίσετε σε ένα τραπέζι σε μια απλή παραδοσιακή ταβέρνα χωρίς να το απολυμάνει πρώτα ο σερβιτόρος», αναφέρεται στο δημοσίευμα. «Επιπλέον, σε περίπτωση πιθανής μόλυνσης κατά τη διάρκεια της διαμονής, ο τουρίστας θα περιοριστεί σε ξενοδοχείο που έχει οριστεί ειδικά από την ελληνική κυβέρνηση (υπάρχει ένα σε κάθε τουριστική περιοχή) για καραντίνα 14 ημερών. Τα έξοδα αυτής της καραντίνας και κάθε ιατρικής περίθαλψης καλύπτονται πλήρως από την Ελλάδα. Ένα σημαντικό μέτρο που μπορεί να καθησυχάσει τους ξένους επισκέπτες και που οι άλλες χώρες θα έπρεπε να υιοθετήσουν εάν δεν θέλουν να χάσουν ένα τμήμα από τους τακτικούς τους επισκέπτες. Αν και η άφιξη του εμβολίου αναμένεται σύντομα, δεν είναι ρεαλιστικό να πιστεύουμε ότι η εφαρμογή ενός προγράμματος εμβολιασμού θα είναι δυνατή βραχυπρόθεσμα. Ο Χάρης Θεόχαρης κάνει εκστρατεία εδώ και αρκετούς μήνες για την εφαρμογή μιας κοινής ευρωπαϊκής πολιτικής για τη διασφάλιση της κυκλοφορίας των τουριστών στην Ευρώπη».

Αλλά η Ελλάδα δεν αρκείται στη σκέψη ότι η ανάκαμψη του τουρισμού στη χώρα θα ξεκινήσει ξανά την επόμενη άνοιξη. Στόχος είναι η Ελλάδα να περάσει από έναν εποχιακό προορισμό σε έναν 12μηνο προορισμό, επειδή είναι μια χώρα που τα έχει όλα.

«Η μη τουριστική εποχή είναι υπέροχη, οι χειμερινοί μήνες είναι ιδανικοί για city-breaks, τα μεγάλα νησιά, όπως η Ρόδος και η Κρήτη έχουν ένα πολύ ευχάριστο κλίμα. Μπορεί επίσης κανείς να κάνει σκι στην ηπειρωτική Ελλάδα και την Πελοπόννησο.

Από τον Φεβρουάριο έως τον Μάρτιο, οι λάτρεις της πεζοπορίας και του trekking μπορούν να ανακαλύψουν υπέροχες διαδρομές απολαμβάνοντας υγιεινή και νόστιμη τοπική γαστρονομία.

Κατά τη διάρκεια της συνέντευξης Τύπου, ο Υπουργός αποκάλυψε τους κύριους άξονες της μελλοντικής τουριστικής καμπάνιας, τουρισμός της φύσης, της γαστρονομίας, της ευεξίας και της υγείας (ιαματικά λουτρά και ιαματικές εγκαταστάσεις), ορεινά σπορ, καταδύσεις, χωρίς να ξεχνά την ανάδυση θαυμάσιων περιοχών σε μεγάλο βαθμό άγνωστων στο ευρύ κοινό, όπως η Μάνη στην Πελοπόννησο, το Πήλιο, τα βόρεια νησιά του Αιγαίου και τις βορειοδυτικές ακτές της Πρέβεζας μέχρι τα Ιωάννινα, τα γοητευτικά χωριά της Πάργας και των Συβότων.

Τέλος, ο Χάρης Θεοχάρης δεν παρέλειψε να υπενθυμίσει ότι το 2021 θα σηματοδοτήσει την 200ή επέτειο της Ελληνικής Επανάστασης. Πολλές εκδηλώσεις θα προγραμματιστούν κατά τη διάρκεια του 2021. «Θα είναι ένας διπλός λόγος να επισκεφτεί κανείς την Ελλάδα το επόμενο έτος. Το 1821 οι Έλληνες έγιναν, για άλλη μια φορά στην ιστορία, ένα παράδειγμα πάθους για ελευθερία και δημοκρατία».

Δεν υπάρχουν σχόλια

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.