Page Nav

HIDE

Pages

Classic Header

{fbt_classic_header}

ΕΘΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ - ΣΚΛΑΒΕΣ ΠΑΤΡΙΔΕΣ

Breaking News:

latest

ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΑΦΗΝΟΥΜΕ...;;; Την Μεγάλη Παρασκευή ένα τουρκικό UAV Bayractar «σκανάρισε» όλη την Λήμνο κι έφυγε ατουφέκιστο...!!!

Η Τουρκία παραβιάζει στο Αιγαίο όλους τους διεθνείς (αυστηρούς) κανόνες για κατάθεση σχεδίων πτήσης των UAVs αλλά η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ ...



Η Τουρκία παραβιάζει στο Αιγαίο όλους τους διεθνείς (αυστηρούς) κανόνες για κατάθεση σχεδίων πτήσης των UAVs αλλά η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ τα αντιμετωπίζει ως...πεταλούδες, αδιαφορώντας παντελώς για τις κατασκοπευτικές πτήσεις τους επάνω από ελληνικές στρατιωτικές βάσεις, ελληνικές στρατηγικές υποδομές κλπ. με αποτέλεσμα ένα τουρκικό UAV Bayraktar, την Μεγάλη Παρασκευή «να κόβει βόλτες» ανενόχλητο πάνω από τη Λήμνο.




Η μόνιμη και παγερή αδιαφορία της κυβέρνησης και η ακαμψία της αντιπολίτευσης, επιτρέπουν στην Αγκυρα να αλωνίζει το Αιγαίο, εκτός από τα μαχητικά της και με τα UAV (Unmanned Αerial Vehicle- Μη Επανδρωμένα Αεροσκάφη), τη στιγμή που η Αθήνα με βάση τα επίσημα και ισχύοντα διεθνή νομικά, πολιτικά και επιχειρησιακά στοιχεία, θα μπορούσε αμέσως να εξαναγκάσει την Άγκυρα να τα αποσύρει από το Αιγαίο και παράλληλα να κάνει τον Τούρκο αρχηγό ΓΕΝ να «καταπιεί την γλώσσα του» και να μην τολμήσει να ξαναπεί ότι «Τα UAV του τουρκικού Ναυτικού ελέγχουν το Αιγαίο».

Σύμφωνα με το έγγραφο του ΝΑΤΟ AC/92/424/ 6 Νοεμβρίου 2001, που αποκαλύπτει το pronews.gr για τις επιχειρήσεις των UAV, στην παρ. 2.5 με τίτλο «Σχέδια Πτήσης» ορίζει επακριβώς τα ακόλουθα:


«Ένα σχέδιο πτήσης είναι υποχρεωτικό (shall) να συμπληρώνεται σύμφωνα με διεθνείς (ICAO) και εθνικές διαδικασίες. Το σχέδιο πτήσης πρέπει να δείχνει ότι πρόκειται για ένα μη επανδρωμένο αεροσκάφος».

Έτσι το ΝΑΤΟ από το 2001 έχει καθορίσει ομόφωνα στην Επιτροπή Διαχείρισης Εναέριας Κυκλοφορίας (NATO AIR TRAFFIC MANAGEMENT COMMITTEE), με τη σύμφωνη γνώμη και της Άγκυρας ότι τα μη επανδρωμένα αεροσκάφη UAVs πρέπει υποχρεωτικά να καταθέτουν σχέδιο πτήσης στην αρμόδια ΥΠΑ που ελέγχει το FIR στο οποίο θα πετάξει το UAV και εν προκειμένω στην ΥΠΑ Ελλάδας όταν το UAV πρόκειται να εισέλθει στο FIR Αθηνών, το οποίο ως γνωστό με τις αποφάσεις ICAO 1950,52 και 58 ελέγχεται αποκλειστικώς και μόνον από την ΥΠΑ Ελλάδας.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΔΩ