Ναι την Αλβανία κοιταμε...τις δικες μας τις πουτανες που τα βγαζουν ολα εξω...
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.
Ναι την Αλβανία κοιταμε...τις δικες μας τις πουτανες που τα βγαζουν ολα εξω...
ΑπάντησηΔιαγραφή