ΑΠΟ ΤΟ ΜΑΚΕΛΕΙΟ ΤΙΣ ΜΕΤΑΦΕΡΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΕΡΙΕΡΓΟΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ... ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΤΥΠΟΙ ΣΗΜΕΡΑ ΤΙ ΝΑ ΨΗΦΙΖΟΥΝ...;;; ΚΑΙ ΟΙ 20; ΑΠΟ ΤΟ ΜΑΚΕΛΕΙΟ ΤΙΣ ΜΕΤΑΦΕΡΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΕΡΙΕΡΓΟΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ... ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΤΥΠΟΙ ΣΗΜΕΡΑ ΤΙ ΝΑ ΨΗΦΙΖΟΥΝ...;;; ΚΑΙ ΟΙ 20;
Δεν υπάρχουν σχόλια
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.