«Αν κάποιο κόμμα θα μπορούσε να κυβερνήσει σωστά την Ελλάδα, αυτό θα ήταν η Χρυσή Αυγή» δήλωσε ο Νότης Σφακιανάκης κατά τη διάρκεια της χθ...
-------------
Η «Είδηση» ήταν γνωστή στην Θεσσαλονίκη εδώ και μέρες. Ο Κωσταντέλιας εγκαταλείπει την Εθνική. Εχθές με ανακοίνωση του το έκανε και δημοσί...
Καλησπερα απο ενα παλιο φιλο και συναγωνιστη..συμφωνα με πληροφοριες η βανδη ακυρωσε τη συνεργασια της σε νυχτερινο μαγαζι ενω ηδη ειχαν βγει αφισες ημερομηνια εναρξης λογω διαφωνιας αποψεων μετα της δηλωσεις νοτη..σκατα στη δημοκρατια και την σαπια κουλτουρα σας..
ΑπάντησηΔιαγραφή