ΣΥΝΤΡΟΦΙΑ ΤΟΥ ΚΥΡ ΦΩΤΗ, ΜΗΠΩΣ ΝΑ ΣΥΝΕΝΝΟΗΘΕΙΤΕ;;; Η ΔΗΜΑΡ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΕΙ ΣΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΔΗΛΩΣΕ Ο ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Η «Είδηση» ήταν γνωστή στην Θεσσαλονίκη εδώ και μέρες. Ο Κωσταντέλιας εγκαταλείπει την Εθνική. Εχθές με ανακοίνωση του το έκανε και δημοσί...
Κάποιοι θα ανεξαρτητοποιηθούν ώστε ενώ θα φαίνεται ότι ΔΗΜΑΡ θα είναι εκτός κυβέρνησης αλλά πολλοί βουλευτές θα συνεχίζουν να στηρίζουν τα Ν/Σ της Τρόικας.
ΑπάντησηΔιαγραφή