ΔΕΝ ΤΟ ΛΕΜΕ ΕΜΕΙΣ... ΣΥΝΤΡΟΦΑΚΙΑ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΕΡΟΥ ΚΑΜΠΟΡΑΚΗ ΤΟ ΛΕΝΕ. ΑΠΟ ΤΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ ΠΟΥ ΑΦΗΣΑΝ ΟΙ ΑΠΛΥΤΟΙ ΣΕΗΜΕΡΑ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ... ...
------------------------------
Η «Είδηση» ήταν γνωστή στην Θεσσαλονίκη εδώ και μέρες. Ο Κωσταντέλιας εγκαταλείπει την Εθνική. Εχθές με ανακοίνωση του το έκανε και δημοσί...
ΠΩΠΩ ΓΟΥΣΤΑΡΩΩΩΩΩ!!!!! ΑΡΧΙΣΕ Ο....ΕΜΦΥΛΙΟΣ ΑΠΛΥΤΟΠΟΛΕΜΟΣ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΌτι σπέρνης αυτό θερίζεις. Καμπουράκη τα άπλυτα που τα υπεράσπιζες σε ανταμείβουν με τον δικό τους τρόπο.
ΑπάντησηΔιαγραφή