ΣΤΟ ΒΗΜΑ Η ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ ΤΩΝ ΑΥΤΟΝΟΜΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΤΟΥ ΔΡΑΣΙΣ ΚΕΣ... ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΜΙΑ ΙΔΕΑ ΖΕΙ ΚΑΙ ΒΑΣΙΛΕΥΕΙ...!!!
ΣΤΟ ΒΗΜΑ Η ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ ΤΩΝ ΑΥΤΟΝΟΜΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΤΟΥ ΔΡΑΣΙΣ ΚΕΣ... ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΜΙΑ ΙΔΕΑ ΖΕΙ ΚΑΙ ΒΑΣΙΛΕΥΕΙ...!!!
Η «Είδηση» ήταν γνωστή στην Θεσσαλονίκη εδώ και μέρες. Ο Κωσταντέλιας εγκαταλείπει την Εθνική. Εχθές με ανακοίνωση του το έκανε και δημοσί...
BRAVO STHN LEBENTISA THN KYPRIOTOPOYLA .OSO YPARXOYN TETOIA PAIDIA STO NHSI DEN THA XATHEI O ELLHNISMOS .
ΑπάντησηΔιαγραφήAYTO TO SPASTIKO OMWS TSOGNANI ARISERA THS EIKONOS ME TO TERASTEIO KOMPOLOI (TETOIO APAISEIO KATALOIPO THS TOYRKIKHS SKLABIAS ) EINAI KI AYTO ELLINOPSIXO ??????? NA TOY KOPEI TO XERI.
αν ειχαμε ολοι οι αντρες το θαρρος σου και την φιλοπατρια σου κοπελα μου η Ελλαδα θα περιελαμβανε οχι μονο ολοκληρη την Κυπρο αλλα και την βορεια ηπειρο,την βορεια μακεδονια ακομα και την Πολη ,εδω και πολυ καιρο.Να σαι καλα γεναια μου ΕΛΛΗΝΙΔΑ
ΑπάντησηΔιαγραφή