ΚΙ ΑΛΛΟ ΜΟΓΓΟΛΙΚΟ ΔΗΛΗΤΗΡΙΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΝΤ1... ΤΟ ΤΟΥΡΚΟΚΑΝΑΛΟ ΤΟΥ ΚΥΡΙΑΚΟΥ ΦΕΡΝΕΙ ΤΟΝ "ΣΟΥΛΕΪΜΑΝ ΤΟΝ ΜΕΓΑΛΟΠΡΕΠΗ"...!!!
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Η «Είδηση» ήταν γνωστή στην Θεσσαλονίκη εδώ και μέρες. Ο Κωσταντέλιας εγκαταλείπει την Εθνική. Εχθές με ανακοίνωση του το έκανε και δημοσί...
Δε γυρίζουν καμιά τσόντα λεω γω με τους χαρεμιτζήδες σουλτάνους τους?
ΑπάντησηΔιαγραφήένα γερό ΝΤΟΥ στο τουρκοκάναλο του Αντ1 Κυριακού θα τους σιάξει το μυαλό...ξύλο ρόπαλο και σιάξιμο της μέσης Μας έχουν πρήξει ΤΑ ΑΡΧΙΔΙΑ με τα τουρκοσήριαλ Καιρός να αναλάβουμε δράση.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓΑΜΙΕΤΑΙ Η ΚΥΡΙΑΚΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΤΟΥΡΚΟΚΑΝΑΛΟ ΤΟΥ
ΑπάντησηΔιαγραφήΚΑΙ ΟΙ ΑΝΤΕΝΕΣ ΜΕΡ ΤΟΥΣ ΑΝΑΜΕΤΑΔΌΤΕΣ ΤΩΝ ΤΟΥΡΚΟΚΑΝΑΛΩΝ ΣΤΟ ΥΜΗΤΟ ΑΣ ΣΠΑΣΟΥΝ....
ΑπάντησηΔιαγραφήειναι αλητεσ.γαμω τον κυριακου
ΑπάντησηΔιαγραφήΕιλικρινά δεν πίστευα ποτέ ότι το πρόβλημα "Ελλήνων" πολιτών θα είναι να μην πέσει το ένα τούρκικο την ίδια ώρα με αυτή τη μαλακία που ξεκίνησε και το χάσουν...πρέπει να αντιδράσουμε..δεν μπορεί να δεχόμαστε τέτοιον αφελληνισμό και να μην αντιδρούμε!!!
ΑπάντησηΔιαγραφή