Την Τετάρτη 06 Ιουνίου 2012, στο πλαίσιο της επιχειρησιακής ετοιμότητας των Σχηματισμών, το Γενικό Επιτελείο Στρατού ενεργοποίησε αιφνιδιαστ...
Την Τετάρτη 06 Ιουνίου 2012, στο πλαίσιο της επιχειρησιακής ετοιμότητας των Σχηματισμών, το Γενικό Επιτελείο Στρατού ενεργοποίησε αιφνιδιαστικά τα Τμήματα Αμέσου Επεμβάσεως των Μονάδων στην Περιοχή Ευθύνης της ΑΣΔΕΝ και του Δ΄ Σώματος Στρατού. Ο Αρχηγός ΓΕΣ Αντιστράτηγος κ. Κωνσταντίνος Ζιαζιάς, παρακολούθησε την διαδικασία ενεργοποίησης των τμημάτων της 2ας Μοίρας Αλεξιπτωτιστών, και του 2ου Συγκροτήματος Αεροπορίας Στρατού.
-------------------------------
Δεν υπάρχουν σχόλια
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.