Μετά την χθεσινή απόφαση της Ολομέλειας του Αρείου Πάγου η οποία δικαιώνει συμβασιούχους πριν του 2001, οι συμβασιούχοι του Δήμου Αθηναίων ...
Μετά την χθεσινή απόφαση της Ολομέλειας του Αρείου Πάγου η οποία δικαιώνει συμβασιούχους πριν του 2001, οι συμβασιούχοι του Δήμου Αθηναίων τερμάτισαν την κατάληψη του Δημαρχείου επί της Κοτζιά και ανασυντάσονται έξω από αυτό για να κλείσουν τις κινητοποιήσεις τους με πορεία προς την Λιοσίων όπου βρίσκεται το νέο Δημαρχείο και οι κεντρικές υπηρεσίες του Δήμου Αθηναίων.
Δεν υπάρχουν σχόλια
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.