Page Nav

HIDE

Pages

Classic Header

{fbt_classic_header}

ΕΘΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ - ΣΚΛΑΒΕΣ ΠΑΤΡΙΔΕΣ

Breaking News:

latest

Κατάντια... Η Ρωσία στέλνει στην Ουκρανία απαρχαιωμένα ερπυστριοφόρα του '52! (Εικόνες)

  Πρόκειται για τεθωρακισμένα οχήματα μεταφοράς προσωπικού BTR-50 της εποχής του Ψυχρού Πολέμου, τα οποία σήμερα συνήθως χρησιμοποιούνται γ...

 



Πρόκειται για τεθωρακισμένα οχήματα μεταφοράς προσωπικού BTR-50 της εποχής του Ψυχρού Πολέμου, τα οποία σήμερα συνήθως χρησιμοποιούνται για γενικούς σκοπούς μεταφοράς και όχι για τον αρχικό τους ρόλο

Σύμφωνα με αναφορές, ο ρωσικός στρατός δοκίμασε να στείλει οχήματα της εποχής Ψυχρού Πολέμου από το οπλοστάσιό του στην Ουκρανία.

Απαρχαιωμένα οχήματα μεταφοράς προσωπικού τύπου BTR-50 πάρθηκαν από το απόθεμα του ρωσικού στρατού και τώρα βρίσκονται στον δρόμο προς την Ουκρανία.

Το BTR-50 είναι ένα τεθωρακισμένο όχημα μεταφοράς προσωπικού το οποίο αναπτύχθηκε από το σασί του ελαφριού τανκ PT-76 το 1952. Το παλιό αυτό όχημα μεταφοράς μπορεί να οπλιστεί με πολυβόλα όπλα 7,62 ή 12,7 χιλιοστών και μπορεί να μεταφέρει 12 έως 20 στρατιώτες.

Η Ρωσία, σύμφωνα με δυτικά μέσα, αναγκάζεται να βρει τρόπους να αποκαταστήσει το πληγέντα από τον πόλεμο στόλο τεθωρακισμένων οχημάτων της και για αυτό μεταφέρει οχήματα της εποχής του Ψυχρού Πολέμου στο μέτωπο των ένοπλων συρράξεων. Στην Ουκρανία, μεταξύ άλλων, εθεάθησαν ξεπερασμένα άρματα μάχης T-62, αντιαεροπορικά όπλα S-60 κλπ.

Πολλοί ειδικοί πιστεύουν πως η στρατηγική ισορροπία δυνάμεων θα έπρεπε να έχει καταλήξει στην νίκη της Ρωσίας μέσω μίας προσέγγισης "μηχανής κρέατος" και όχι μέσω τακτικής ανωτερότητας. Αλλά οι Ρώσοι στρατιώτες αδιαμφισβήτητα συνάντησαν ισχυρή αντίσταση από τον ουκρανικό στρατό και τον ντόπιο πληθυσμό, όπως επίσης και από αρκετούς ξένους μισθοφόρους και εθελοντές.

Ποιο Είναι Το BTR-50;

Η έκδοση BTR-50P υπήρξε η πρώτη έκδοση παραγωγής του BTR-50.

Ο σχεδιασμός του BTR-50 χρονολογείται από τις αρχές της δεκαετίας του '1950. Βρίσκεται σε υπηρεσία εδώ και αμέτρητα χρόνια, ωστόσο ακόμη χρησιμοποιείται ως όχημα μεταφοράς ειδικού σκοπού ή ως όχημα γενικής χρήσης από κάποιες χώρες.

Το τμήμα μεταφοράς στρατιωτών είναι ανοιχτό, με τα στρατεύματα να αναγκάζονται να εισέρχονται και να εξέρχονται του οχήματος από τις πλευρές που είναι εκτεθειμένες στα πυρά του εχθρού. Στην έκδοση BTR-50PK όμως το τμήμα μεταφοράς στρατιωτών είναι πλήρως συγκολλημένο και τα στρατεύματα εισέρχονται και εξέρχονται μέσω καταπακτών στην οροφή. Κάποια στιγμή είχαν προστεθεί και ράμπες για την μεταφορά πυροβολικών στοιχείων που εκτόξευαν πυρά από οπές στο πίσω μέρος του κύτους, αλλά μετέπειτα μοντέλα (όπως το BTR-50PA) δεν διέθεταν αυτό το χαρακτηριστικό.

Έχουν υπάρξει πολλές εκδόσεις του BTR-50P, συμπεριλαμβανομένης μίας έκδοσης οχήματος διοίκησης, έκδοσης διασπάσεως ναρκοπεδίων, όχημα επισκευής και ανάκτησης και πολλοί άλλοι τύποι.


Η σειρά οχημάτων BTR-50P εξάχθηκε σε μεγάλο βαθμό από την Σοβιετική Ένωση και παραμένει μέχρι και σήμερα σε υπηρεσία με τις δυνάμεις πολλών χώρων. Βέβαια τέτοια οχήματα, λόγω της ηλικίας τους, σπάνια παρατάσσονται στην πρώτη γραμμή μαχών.


BTR-50



Δεν υπάρχουν σχόλια

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.