Μιλάμε για κανονική ΣΦΑΓΗ των Ρωσικων στρατευμάτων στο αεδροδρόμιο της πόλης... Το βίντεο είναι 3 ημερών... Μιλάμε για κανονική ΣΦΑΓΗ των Ρωσικων στρατευμάτων στο αεδροδρόμιο της πόλης... Το βίντεο είναι 3 ημερών...
Δεν υπάρχουν σχόλια
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.