Κάμερες στο Σάο Πάολο της Βραζιλίας κατέγραψαν ίσως το πιο γελοίο τρακάρισμα που έχουμε δει για τη φετινή χρονιά και όχι μόνο. Το βίντε...

Κάμερες στο Σάο Πάολο της Βραζιλίας κατέγραψαν ίσως το πιο γελοίο τρακάρισμα που έχουμε δει για τη φετινή χρονιά και όχι μόνο.
Και οι δύο βγαίνουν στο δρόμο ταυτόχρονα και το... μπαμ είναι γεγονός.
Με βάση τις συνθήκες κάτω από τις οποίες έγινε το ατύχημα είναι δύσκολο να πεις ποιος από τους δύο οδηγούς ευθύνεται. Μάλλον και οι δύο.
Πιστεύετε πως αν τα αυτοκίνητα είχαν κάμερες οπισθοπορείας το «μπαμ» θα είχε αποφευχθεί; Κάποιες φορές η τεχνολογία δεν είναι και τόσο άχρηστη. Τουναντίον...
---------------
✝️✝️✝️ΤΑ ΓΕΡΑ ΔΕΝΤΡΑ ΠΕΤΡΟΒΟΛΑΝΕ
Η Ομάδα «φίλοι εφημερίδας Στόχος» διεγράφη από το Facebook... Κάνε λάϊκ στη νέα ομάδα και προσκάλεσε τους Ελληνόψυχους φίλους σου https://www.facebook.com/groups/filoistoxou2 ✝️✝️✝️
--------------

Δεν υπάρχουν σχόλια
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.