Tελευταια Νεα

Πέμπτη, Απριλίου 15, 2021

Κι άλλο Φιάσκο Ερντογάν: Μακέτα θα παραμείνει το νέο τουρκικό αμάξι







Περίπου 3,7 δισεκατομμύρια δολάρια θα κοστίσει η επένδυση της Τουρκίας

Μετά βαΐων και κλάδων πραγματοποιήθηκε στα μέσα της προηγούμενης χρονιάς η παρουσίαση του πρώτου Made in Turkey ηλεκτρικού αυτοκινήτου. Με δεδομένο πως τα χρονικά περιθώρια στενεύουν, ο Ερντογάν ψάχνει συμμάχους προκειμένου να πραγματοποιήσει το project του και να μην εκτεθεί διεθνώς. Άραγε, θα τα καταφέρει;

Περίπου 3,7 δισεκατομμύρια δολάρια θα κοστίσει η επένδυση της Τουρκίας πάνω στην παραγωγή του πρώτου της ηλεκτρικού αυτοκινήτου. Στο πολυδιαφημισμένο project της γειτονικής χώρας συμμετέχουν 5 εταιρείες-κολοσσοί της χώρας, οι Anadolu Group, BMC, Kok Group, Turkcell & Zorlu Holdings, με τις προβλέψεις να υποστηρίζουν πως θα απασχοληθούν 4.300 εργαζόμενοι.

Η Togg, η νεοσύστατη εταιρεία που θα παράγει το πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο της Τουρκίας από τα τέλη της επόμενης χρονιάς, στοχεύει να βάλει στο portfolio και άλλα ηλεκτρικά μοντέλα με σκοπό να τα εξάγει και σε άλλες χώρες. Άλλωστε, ο Πρόεδρος Ερντογάν έχει δηλώσει πως τα οχήματα της Togg θα κατακτήσουν της αγορές και κάποια στιγμή θα ανταγωνιστούν τις Tesla & Volkswagen.

Ωστόσο, η πορεία της τουρκικής οικονομίας και διάφοροι αστάθμητοι διεθνείς παράγοντες φαίνεται πως καθυστερούν το project του Σουλτάνου, το οποίο, σύμφωνα και με τα νέα δεδομένα, δεν θα είναι 100% «Made in Turkey».

Εκτός του σχεδιαστικού μέρους που έχει αναλάβει εξ’ ολοκλήρου ο καταξιωμένος ιταλικός οίκος Pininfarina, οι Τούρκοι σύναψαν πριν λίγο διάστημα συμφωνία με αγγλική εταιρεία που θα ασχοληθεί με τα μηχανικά μέρη του ηλεκτρικού αυτοκινήτου. Πρόκειται για την Horiba Mira, η οποία δραστηριοποιείται για πολλές δεκαετίες στο χώρο της αυτοκίνησης αλλά και της πολεμικής βιομηχανίας.

Όσον αφορά το επερχόμενο ηλεκτρικό μικρομεσαίο SUV της Τουρκίας, οι Άγγλοι θα επιμεληθούν την εξέλιξη των ηλεκτρικών μερών, των παραμέτρων ασφαλείας του πλαισίου με στόχο να πληροί τις ευρωπαϊκές νόρμες, αλλά και διάφορων περιφερειακών συστημάτων.

Έτσι, με βάση την παραπάνω συμφωνία ο Ερντογάν φιλοδοξεί να κερδίσει χρόνο και χρήματα από την εξέλιξη του αυτοκινήτου, αλλά και να λάβει όλα τα «διαπιστευτήρια» που θα του εξασφαλίσουν την είσοδο του στην απαιτητική αγορά της Ευρώπης.

Παρόλα αυτά, εγείρονται πολλά ερωτήματα για το εάν τελικά θα είναι πραγματικά το 100% «Made in Turkey» αυτοκίνητο, αφού όλο και περισσότερες εταιρείες από άλλες χώρες εμπλέκονται στην εξέλιξή του. Πλέον, αυτό που απομένει είναι να δούμε αν το πρώτο ηλεκτρικό μοντέλο της Togg θα είναι έτοιμο στα τέλη του 2022 όπως έχει υποσχεθεί ο Ερντογάν και κατά πόσο το μάρκετινγκ του Προέδρου της Τουρκίας, θα πείσει τις μεγάλες αγορές σε Ευρώπη και Η.Π.Α. για την ποιότητα του εγχειρήματος του.

---------------

✝️✝️✝️ΤΑ ΓΕΡΑ ΔΕΝΤΡΑ ΠΕΤΡΟΒΟΛΑΝΕ

Η Ομάδα «φίλοι εφημερίδας Στόχος» διεγράφη από το Facebook... Κάνε λάϊκ στη νέα ομάδα και προσκάλεσε τους Ελληνόψυχους φίλους σου https://www.facebook.com/groups/filoistoxou2 ✝️✝️✝️

--------------

« Προηγουμενη
Επομενη »