Συναγερμός έχει σημάνει στην ΕΛ.ΑΣ. έπειτα από έκρηξη βόμβας που σημειώθηκε πριν από λίγο στο κτίριο, όπου στεγάζεται η Δημοτική Αστυνομία ...
Συναγερμός έχει σημάνει στην ΕΛ.ΑΣ. έπειτα από έκρηξη βόμβας που σημειώθηκε πριν από λίγο στο κτίριο, όπου στεγάζεται η Δημοτική Αστυνομία της Αθήνας.
Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες επρόκειτο για αυτοσχέδιο εκρηκτικό μηχανισμό (σ.σ. γκαζάκια).
Δεν υπάρχουν σχόλια
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.