Tελευταια Νεα

Κυριακή, Νοεμβρίου 03, 2019

ΚΑΙ ΣΠΙΤΙΑ ΚΛΕΙΝΟΥΜΕ...!! Αυτός είναι ο ΕΛΛΗΝΑΣ που έκανε κερατά τον αρραβωνιαστικό της Ντέμι Μούρ...!!!


Τα παθιασμένα ραντεβού, το σεξ και η νύχτα πριν από τον γάμο της όταν αφησε στην μέση το μπάτσελορ πάρτι για να πάει στον άνδρα που της είχε κλέψει την καρδιά

Ο μικρός δεν μπορούσε να πάρει τα μάτια του από την τηλεόραση, εκείνο το βράδυ. Οι Beatles χτυπιόντουσαν στο σόου του Εντ Σάλιβαν και ο Πολ Καραφώτης παρακολουθούσε ενθουσιασμένος το σοου τους και τα κορίτσια που χτυπιόντουσαν και ούρλιαζαν. Ήδη μέσα του το είχε πάρει απόφαση. Θα έκανε κι’ αυτός το ίδιο πράγμα μέσα στο γκαράζ του σπιτιού τους, θα γινόταν κι αυτός ένα μικρό «σκαθάρι». Ξεκίνησε από την επόμενη κιόλας ημέρα και πολύ γρήγορα τα κορίτσια της γειτονιάς του, στο Σόμερβιλ της Μασαχουσέτης έγιναν φανατικές θαυμάστριες.




Στα εφτά του μόλις χρόνια ο πιτσιρικάς με τις ελληνικές ρίζες, απέδειξε ότι είχε ένα ταλέντο στην υποκριτική, χωρίς να φαντάζεται τότε ότι δυο δεκαετίες αργότερα θα ζούσε έναν έρωτα χωρίς αύριο με την Ντέμι Μουρ. Μια άγνωστη τότε ηθοποιό την οποία γνώρισε στο πλατό της ταινίας «Choises», η οποία ερωτεύθηκε τρελά τον Καραφώτη, παρόλο που ήταν ήδη σε σχέση και ετοιμαζόταν να παντρευτεί. Το πόσο τρελά φάνηκε το βράδυ πριν από τον επικείμενο γάμο της με τον τραγουδιστή Φρέντι Μουρ, όταν παράτησε το μπάτσελορ πάρτι της και έτρεξε στο σπίτι του Έλληνα εραστή της για μια τελευταία νύχτα πάθους στην αγκαλιά του.

Ανέφερε μάλιστα το περιστατικό στην πολυσυζητημένη πλέον βιογραφία της, η οποία κυκλοφόρησε πριν λίγες εβδομάδες, χωρίς να αποκαλύπτει το όνομά του. Ήταν όμως θέμα χρόνου να γίνει γνωστός ο 60χρονος πλέον Πολ, που παραδέχθηκε ότι αυτός ήταν ο παράνομος εραστής της Ντέμι σε μια συνέντευξη που παραχώρησε στην Daily Mail, αποκαλύπτοντας το ειδύλλιο με την διάσημη σταρ.

Ηθοποιός από μικρός

Πολύ πριν από αυτό ο Καραφώτης αντιλήφθηκε ότι του άρεσε πολύ η υποκριτική όταν στο γυμνάσιο έπαιξε στην θεατρική μεταφορά του μιούζικαλ «Μερικοί το προτιμούν καυτό», υποδυόμενος τον ρόλο που είχε ο Τόνι Κέρτις στην ομώνυμη ταινία. Όταν διάφοροι άνθρωποι του είπαν ότι έχει ταλέντο, αποφάσισε να ρισκάρει και να αφήσει την ησυχία του Σόμμερσβιλ για την πολύβουη Νέα Υόρκη.

Είχε τελειώσει το γυμνάσιο και ένα Σαββατοκύριακο του 1979 έφτασε στην μητρόπολη του κόσμου για ραντεβού με στουντιο HB τα οποία τον υπέγραψαν, βλέποντας κάτι πάνω στον νεαρό 20χρονο. Όπως εξομολογήθηκε χρόνια αργότερα σε συνέντευξη του ο Καραφώτης, μια ελληνική οικογένεια ήταν αυτή που τον βοήθησε στην αρχή της διαδρομής του.

«Γνώριζα την οικογένεια Χακάλη που ζούσε στο Κουίνς, χτύπησα την πόρτα τους και τους ρώτησα να θα μπορούσα πληρώνοντας ένα μικρό ενοίκιο να μένω εκεί και να κοιμάμαι στο πάτωμα, όσο θα πήγαινα στο Μανχάταν για σπουδές και δουλειά». Οι Χακάληδες δέχονται και ο νεαρός αρχίζει να αναζητάει ατζέντη για να του κλείσει κάποια δουλειά ενώ παράλληλα αφήνει το book με τις φωτογραφίες και το βιογραφικό του σε δεκάδες γραφεία. Σε ένα δείπνο γνωρίζει την τρομερή ατζέντισα Λόις Ζέτερ, η οποία του λέει να κρατήσει επαφή και λίγους μήνες μετά τον αναλαμβάνει με συμβόλαιο για τρία χρόνια.

Σχεδόν αμέσως επιλέγεται για τον πρώτο του σχετικά μεγάλο ρόλο στην μεγάλη οθόνη στην ταινία «Heading for Brodway» με την οποία έκανε το ντεμπούτο το. Στην δεύτερη που λέγεται «Choises» είναι ο βασικός πρωταγωνιστής ερμηνεύοντας έναν αθλητή του μπέιζμπολ που έχει προβλήματα ακοής τα οποία τον οδηγούν στην αποξένωση. Η συμπρωταγωνίστρια του είναι ένα νέο κορίτσι, με μεγάλα εκφραστικά μάτια και ωραίο πρόσωπο που έχει σαν όνειρο να γίνει διάσημη σταρ του Χόλιγουντ. Λέγεται Ντέμι Μουρ…

Έρωτας δίχως αύριο

Η νεαρή ηθοποιός γοητεύεται σχεδόν αμέσως από τον ωραίο Έλληνα παρτενέρ της, μόνο που υπάρχει ένα πρόβλημα. Είναι ήδη αρραβωνιασμένη με τον Φρέντι Μουρ, έναν τραγουδιστή με το χαρακτηριστικό look των ρόκερ στις αρχές της δεκαετίας του ’80, ο οποίος είναι δώδεκα χρόνια μεγαλύτερός της. Για χάρη της χώρισε την σύζυγο του Λούσι και σχεδόν αμέσως της έκανε πρόταση γάμου στην οποία η Ντέμι είπε ναι, χωρίς δεύτερη σκέψη. Όταν όμως ξεκινάνε τα γυρίσματα, η χημεία ανάμεσα στους δύο πρωταγωνιστές δεν μένει μόνο στο πλατό, αλλά μεταφέρεται έξω από αυτό, αφού η Μουρ γίνεται ζευγάρι με τον Πολ.

Το ειδύλλιο πλέκεται όταν η νεαρή πηγαίνει στο διαμέρισμα του για να κάνουν πρόβα τις σκηνές τους στην ταινία και η κατάσταση δεν αργεί να ξεφύγει. Ο ηθοποιός που ξέρει ότι η συμπρωταγωνίστρια του ετοιμάζεται να παντρευτεί, είναι λίγο σκεπτικός στην αρχή, αλλά τελικά υποκύπτει στην γοητεία της και έτσι ξεκινάει ένας έρωτας δίχως αύριο. Το ζευγάρι συναντιέται στο διαμέρισμα του Καραφώτη και ζει νύχτες πάθους, γνωρίζοντας ότι δεν έχουν πολλά περιθώρια, αφού όσο περνάει ο καιρός πλησιάζει η ημέρα του γάμου. Κάθε φορά που η ερωμένη του φεύγει ο Έλληνας ηθοποιός αισθάνεται τύψεις γι’ αυτό που κάνει σε έναν άλλο άνδρα, αλλά όπως θα πει χρόνια μετά του είναι αδύνατο να αντισταθεί στην γοητεία της Ντέμι.





Την ημέρα του μπάτσελορ πάρτι της, ο Πολ δουλεύει πάνω από δέκα ώρες και όταν επιστρέφει σπίτι του είναι κομμάτια από την κούραση και το μόνο που θέλει είναι κοιμηθεί. Είναι βραδυ της 7ης Φεβρουαρίου του 1980 και την επόμενη μέρα η Ντέμι παντρεύεται, αλλά αυτό ήταν κάτι που δεν την απασχολούσε καθόλυ όπως έγινε γνωστό. Παίρνει πολλές φορές τον Καραφώτη τηλέφωνο, ο οποίος στο τέλος της λέει ότι θα πέσει για ύπνο και ότι αν εκείνη θέλει να τον δει, θα έχει αφήσει ανοιχτό το παράθυρο της κουζίνας για να ανέβει από την σκάλα κινδύνου του κτηρίου. Κοιμάται χωρίς να πιστεύει ότι μια μέρα πριν από τον γάμο της, η ερωμενη του θα παρατήσει το μπάτσελορ πάρτι και τις φίλες της για να ζήσει την τελευταία νύχτα πάθους μαζί του.

«Let’s party!!»

Είναι περασμένα μεσάνυχτα όταν ο Πολ νοιώθει να τον σκουντάνε και ξυπνάει μέσα στον ύπνο του, αντικρίζοντας αυτή που δεν περίμενε με τίποτε να πάει στο σπίτι του. Η Ντέμι στέκεται από πάνω του, με μια σαμπάνια Dom Perignon, σκύβει τον φιλάει στο στόμα και του λέει κουνώντας την φιάλη: «Έλα μωρό μου, ας παρτάρουμε». Μην μπορώντας να αντισταθεί στο πάθος, την ρίχνει στο κρεβάτι και ακολουθεί μια ερωτική συνεύρεση, η τελευταία ανάμεσα στους δύο παρανόμους εραστές. Όταν φεύγει ο Καραφώτης ξέρει ότι δεν θα την ξαναδεί ποτέ, αλλά δεν φαντάζεται ότι σαράντα χρόνια μετά η Μουρ θα τον θυμηθεί στην αυτοβιογραφία της γράφοντας: «Την νύχτα πριν από τον γάμο μου, αντί να προβάρω τους γαμήλιους όρκους μου, τηλεφώνησα σε έναν τύπο που δουλεύαμε μαζί σε μια ταινία. Το έσκασα από το δικό μου μπάτσελορ πάρτι και πήγα στο διαμέρισμα του».

Παρόλο που δεν τον κατονόμασε οι δημοσιογράφοι βρήκαν τελικά ότι ο εραστής χωρίς αύριο ήταν ο Έλληνας ηθοποιός, που δέχθηκε τελικά να μιλήσει στην Daily Mail. Μετά από εκείνο το βράδυ δεν την είδε ξανά και η πορεία του δεν ήταν ανάλογη με αυτή της Μουρ, αν και έπαιξε σε κάποιες πολύ καλές ταινίες όπως το «Fight Club» με τον Μπραντ Πιτ, τον οποίο είχε γνωρίσει όταν αμφότεροι ήταν άγνωστοι.

Χρόνια μετά στα γυρίσματα για ένα διαφημιστικό γνωστής μπύρας στο οποίο πρωταγωνίστησαν ο διάσημος σταρ είπε στον Καραφώτη ότι τον θυμόταν από μια παλιά οντισιόν. Του εξήγησε ότι τον έβλεπε να γυρνάει το δωμάτιο και να πειράζει τους άλλους υποψήφιους και τότε ήταν που σκέφτηκε: «Θέλω να γίνω σαν αυτόν».

Έγινε κάτι πολύ πιο μεγάλο σε όλα τα επίπεδα, κάτι που φυσικά δεν ενοχλεί καθόλου τον πάλαι ποτέ παράνομο εραστή της Ντέμι Μουρ, που για χάρη του ρίσκαρε ακόμη και το τελευταίο της βράδυ ως εργένισσα. Το απόλαυσε όσο και εκείνη στα χρόνια της νεανικής τους αθωότητας, τότε που ήθελαν και οι δύο να αποκτήσουν φήμη, δόξα και χρήματα ως ηθοποιοί.

Τελικά τα κατάφερε η πρώην ερωμένη του, η οποία μάλλον δεν ξέχασε ποτέ τις νύχτες στην αγκαλιά του ‘Ελληνα αφού σαράντα χρόνια μετά τον ανέφερε στο βιβλίο της, προφανώς επειδή της έμεινε αξέχαστος.








« Προηγουμενη
Επομενη »