Page Nav

HIDE

Pages

Classic Header

{fbt_classic_header}

ΕΘΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ - ΣΚΛΑΒΕΣ ΠΑΤΡΙΔΕΣ

Breaking News:

latest

«Πράσινο φως» για τη γραμμή 4 του Μετρό Αθήνας, που ήταν να δουλέψει από το 2017...

«Πράσινο φως» έδωσε το Διοικητικό Συμβούλιο της Αττικό Μετρό στις δύο κοινοπραξίες που διεκδικούν το έργο του 1,8 δισ. ευρώ. Οι δ...


«Πράσινο φως» έδωσε το Διοικητικό Συμβούλιο της Αττικό Μετρό στις δύο κοινοπραξίες που διεκδικούν το έργο του 1,8 δισ. ευρώ.




Οι δύο συμμετέχουσες στο διαγωνισμό κοινοπραξίες Άκτωρ-Ansaldo-Hitachi-Rail Italy και J&P Άβαξ-Ghella-Alstom προχωρούν στην επόμενη φάση του διαγωνισμού, στην αξιολόγηση των οικονομικών προσφορών.

Αυτό αποτελεί και το καθοριστικό βήμα για το ποιο σχήμα θα αναλάβει το έργο, με την κοινοπραξία J&P Άβαξ-Ghella-Alstom να διαθέτει μικρό προβάδισμα σύμφωνα με το σχετικό πρακτικό αξιολόγησης.

Στο πρώτο στάδιο του διαγωνισμού συμμετείχε και η ΤΕΡΝΑ η οποία τελικά δεν κατέθεσε προσφορά και εκκρεμούν δύο προσφυγές στο ΣτΕ.

Το τμήμα Άλσος Βεΐκου – Γουδή είναι μήκους 12,8 χλμ. και περιλαμβάνει 15 υπόγειους σταθμούς (Βεΐκου, Γαλάτσι, Ελικώνος, Κυψέλη, Δικαστήρια, Αλεξάνδρας, Εξάρχεια, Ακαδημίας, Κολωνάκι, Ευαγγελισμός, Καισαριανή, Πανεπιστημιούπολη, Ιλίσια, Ζωγράφου, Γουδή).