Tελευταια Νεα

Κυριακή, Μαΐου 19, 2019

Τη Δευτέρα το πρώτο ταξίδι για το ηλεκτροκινούμενο «βέλος» με στάση στο Λιανοκλάδι


lamiareportΤη νέα εποχή στις σιδηροδρομικές μετακινήσεις εγκαινιάζουν τη Δευτέρα 20 Μαΐου το πρωί τα ανακατασκευασμένα ηλεκτροκίνητα τρένα της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

Η σύνδεση πρωτεύουσας – συμπρωτεύουσας θα γίνεται προς το παρόν μέσα σε 4 ώρες και 10 λεπτά αντί 4,5 περίπου ώρες που διαρκεί σήμερα και 5,5 ώρες που διαρκούσε μέχρι τον περασμένο Δεκέμβριο.




Τα παραπάνω ισχύουν για το πρωινό δρομολόγιο από Αθήνα, ενώ το αντίστοιχο ιντερσίτυ που θα ξεκινά από Θεσσαλονίκη θα ολοκληρώνει τη διαδρομή σε 3:57’

Πολύ γρήγορα ο χρόνος θα πέσει για όλα τα γρήγορα τρένα κάτω από τις 4 ώρες μέχρι την εφαρμογή όλων των συστημάτων που θα επιτρέπει να γίνεται σε 3:40’.



Η σύνδεση Αθήνα – Λιανοκλάδι θα γίνεται με το πρωινό ιντερσίτυ των 6:22’ μέσα σε 1:48’, μεταφέροντας συνολικά 252 επιβάτες.



Προς το παρόν το αντίστοιχο Θεσσαλονίκη – Αθήνα δεν προβλέπει στάση στο Λιανοκλάδι και θα κουβαλά το μέγιστο 204 επιβάτες.




Η σιδηροδρομική γραμμή Αθήνα - Θεσσαλονίκης έχει μήκος περίπου 530 χιλιομέτρων, ηλεκτροδοτούμενη στα 25 kV σε εναλλασσόμενο ρεύμα και σηματοδότηση με ETCS (European Train Control System, Ευρωπαϊκό Σύστημα Ελέγχου Αμαξοστοιχιών) επιπέδου 1. Στο δίκτυο μπορεί να αναπτυχθεί μέγιστη ταχύτητα 200 km / h και είναι εξ ολοκλήρου διπλής τροχιάς, εκτός από το ορεινό τμήμα Τιθορέα - Δομοκός 122 χιλιομέτρων, η οποία θα αντικατασταθεί από μία παραλλαγή υψηλής ταχύτητας, επίσης με μέγιστη ταχύτητα των 200 km / h και εξοπλισμένο με ETCS επιπέδου 1.
Τις γρήγορες συνδέσεις Αθήνα – Λιανοκλάδι - Θεσσαλονίκη, θα κάνουν τρεις ανακατασκευασμένες αμαξοστοιχίες της ΤΡΑΙΝΟΣΕ που μπορούν να πιάσουν τις προβλεπόμενες ταχύτητες και θα παρέχουν όλες τις ανέσεις για ένα άνετο και ξεκούραστο ταξίδι, έχοντας ακόμη και δίκτυο WiFi.

Θυμηθείτε τις τελευταίες δηλώσεις του αρμόδιου υπουργού Χρήστου Σπίρτζη για τα νέα δρομολόγια της ΤΡΑΙΝΟΣΕ




« Προηγουμενη
Επομενη »