Page Nav

HIDE

Pages

Classic Header

{fbt_classic_header}

ΕΘΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ - ΣΚΛΑΒΕΣ ΠΑΤΡΙΔΕΣ

Breaking News:

latest

Τέλος τα φορτηγά από το Θριάσιο Πεδίο -ΣΟΚ για τις επιχειρήσεις

newsautoΤην βιωσιμότητα χιλιάδων επιχειρήσεων στην ευρύτερη περιοχή θα επηρεάσει η απόφαση της κυβέρνησης για «μπλόκο» της κίνησης των φορτ...


newsautoΤην βιωσιμότητα χιλιάδων επιχειρήσεων στην ευρύτερη περιοχή θα επηρεάσει η απόφαση της κυβέρνησης για «μπλόκο» της κίνησης των φορτηγών.




Αναστολή της απαγόρευσης κυκλοφορίας φορτηγών στο Θριάσιο μέχρι την σύνταξη ολοκληρωμένης συγκοινωνιακής και οικονομοτεχνικής μελέτης ζητά το Εμπορικό Επιμελητήριο Πειραιά (ΕΒΕΠ).

Μάλιστα τα στελέχη του εκτιμούν πως πρόκειται για ένα εξαιρετικά σοβαρό και επείγον θέμα που επηρεάζει, αυτή τη στιγμή, άμεσα την βιωσιμότητα χιλιάδων επιχειρήσεων της περιοχής και των μεταφορέων.

Το Επιιμελητήριο απέστειλε επιστολές προς τον υπουργό Μεταφορών, Χ. Σπίρτζη, την υπουργό Προστασίας του Πολίτη, Ο. Γεροβασίλη, τον υπουργό Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Γ. Σταθάκη, την περιφερειάρχη Αττικής, Ρ. Δούρου, τον αντιπεριφερειάρχη Δυτ. Αττικής, Ι. Βασιλείου και τους δημάρχους Ασπροπύργου, Ελευσίνας, Μάνδρας-Ειδυλλίας και Μεγαρέων, κ.κ. Ν. Μελετίου, Γ. Τσουκαλά, Ι. Κριεκούκη και Γ. Σταμούλη.

Ειδικότερα, σύμφωνα με το κείμενο της επιστολής: «Είναι προφανές ότι η Υπουργική Απόφαση στοχεύει στην ενίσχυση της χρήσης -μετά διοδίων- των αυτοκινητοδρόμων και των οδών ταχείας κυκλοφορίας, με παράλληλη ελάφρυνση του κυκλοφοριακού φόρτου σε εναλλακτικές, παράπλευρες αυτών, οδούς.




Αναφερόμενοι, όμως, στην περιοχή του Θριασίου, όπου εδρεύουν οι περισσότερες βιομηχανικές και μεταφορικές εταιρείες της χώρας και λαμβάνοντας υπόψη την ιδιαιτερότητα της περιοχής, αφού κρίσιμες υποδομές (σύνδεση Λ. Σχιστού – Περιφερειακής Αιγάλεω, παράπλευροι Αττικής οδού και έξοδος 3 αυτής) δεν έχουν ακόμη πραγματοποιηθεί, ενώ παράλληλα απουσιάζει ενιαίο, παράπλευρο οδικό δίκτυο, αλλά διαχεόμενο σε εναλλακτικές οδούς σε όλο το Θριάσιο, η εφαρμογή τέτοιων νομοθετικών μέτρων, επί του παρόντος, δεν αποτελεί μόνον μία ακόμη γραφειοκρατική και οικονομική επιβάρυνση, αλλά καθιστά απολύτως αδύνατη την δυνατότητα επιβίωσης της τοπικής επιχειρηματικότητας.

Γι’ αυτό άλλωστε υπήρξε αναβολή εφαρμογής των νομοθετικών αυτών ρυθμίσεων, ειδικά για το Θριάσιο, αναγνωρίζοντας τις απαγορευτικές προϋποθέσεις, που συνδέονται με ένα τόσο μεγάλο και κρίσιμο τμήμα του οδικού δικτύου της περιοχής.

Με δεδομένα τα ανωτέρω και τη βούλησή σας να λαμβάνονται μέτρα εφαρμόσιμα και ωφέλιμα, τόσο για την τοπική, όσο και για τη εθνική μας οικονομία, παρακαλούμε για την προσωρινή αναστολή της απαγόρευσης της κυκλοφορίας στο Θριάσιο και επαναθεώρηση αυτής, βάσει ολοκληρωμένης συγκοινωνιακής και οικονομοτεχνικής μελέτης».

Σύμφωνα με τον κ. Βασίλη Κορκίδη: «Πρόκειται για ένα εξαιρετικά σοβαρό και επείγον θέμα που επηρεάζει, αυτή τη στιγμή, άμεσα την βιωσιμότητα χιλιάδων επιχειρήσεων της περιοχής και των μεταφορέων.

Η ανταγωνιστικότητα της χώρας, στη μετά την κρίση εποχή, θα κριθεί από την επιτυχή προσαρμογή των επιχειρήσεων στις απαιτήσεις και τις ευκαιρίες του σύγχρονου περιβάλλοντος, το οποίο όμως είναι ακόμα υπό διαμόρφωση.






Γι’ αυτό τον λόγο, η κυβέρνηση δεν θα πρέπει να θέτει πρόσθετα προσκόμματα και επιπλέον επιβαρύνσεις που δημιουργούν, σε καθημερινή βάση, προβλήματα στην άσκηση της επιχειρηματικότητας».

Πάντως την Τρίτη 26 Φεβρουαρίου πραγματοποιήθηκε στη θέση «Συντριβάνι» του Ασπροπύργου συμβολική κινητοποίηση ιδιοκτητών φορτηγών, μεταφορικών εταιρειών, συνεργείων βαρέων οχημάτων και επαγγελματιών του Ασπροπύργου κατά της τοποθέτησης των πινακίδων απαγόρευσης διελεύσεων φορτηγών…