Tελευταια Νεα

Τρίτη, Μαρτίου 05, 2019

Η μυστηριώδης πτήση από τη Βενεζουέλα στην Αθήνα – Θολό τοπίο και αναπάντητα ερωτήματα – Μετέφερε 8 τόνους χρυσού;



Τι κρύβει το κυβερνητικό τζετ από τη Βενεζουέλα; Ποιοι επέβαιναν στην καμπίνα του και τι κρυβόταν στους χώρους των αποσκευών; Αληθεύει η πληροφορία ότι απογειώθηκε την ημέρα που έβγαιναν απο τη χώρα 8 τόνοι χρυσού με απόφαση Μαδούρο;


Άραγε ήταν ανάμεσα στους επιβάτες και ο υπουργός Εξωτερικών του Νικολάς Μαδούρο, Χόρχε Αρεάσα, για τον οποίο λέγεται ότι είχε και μια συνάντηση στο αεροδρόμιο «Ελ. Βενιζέλος»;




Αυτά είναι μόνο τέσσερα από τα δεκάδες αναπάντητα ερωτήματα που έχει προκαλέσει η υπό άκρα μυστικότητα προσγείωση του κυβερνητικού αεροσκάφους της Βενεζουέλας με τα διακριτικά YV2486 το μεσημέρι του Σαββάτου στο Ελευθέριος Βενιζέλος σύμφωνα με ρεπορτάζ που μετέδωσε ο τηλεοπτικός σταθμός ΣΚΑΪ

Μια υπόθεση που εξελίσσεται σε θρίλερ δεδομένων των συνθηκών υπό τις οποίες βρέθηκε το αεροσκάφος σε ελληνικό έδαφος αφού πρώτα ο κυβερνήτης του είχε ζητήσει άδεια προσγείωσης σε αρκετά ευρωπαϊκά αεροδρόμια για να εισπράξει αρνητικές απαντήσεις.

Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, το αεροσκάφος απογειώθηκε στις 24 Φεβρουαρίου, από το Καράκας και αρχικά είχε ως προορισμό έναν απο τους δημοφιλείς προορισμούς της Βενεζουέλας, το νησί Μαργαρίτα.

Θυμίζουμε ότι η ειδησεογραφική ιστοσελίδα της Βενεζουέλας, Armando Info, σε ρεπορτάζ της με τίτλο «Το νησί Μαργαρίτα είναι η Ιθάκη για τις σχέσεις ανάμεσα στον τσαβισμό και το κυβερνητικό κόμμα της Ελλάδας», είχε αποκαλύψει τις στενές σχέσεις του λιβανο–βενεζουελάνικης καταγωγής επιχειρηματία Μαχέντ Χαλίλ με την κυβέρνηση του Νικολάς Μαδούρο, ενώ είχε αναδείξει τις επαφές που είχε με τον υπουργό Ψηφιακής Πολιτικής Νίκο Παππά, το καλοκαίρι του 2013.

Υπενθυμίζεται ακόμη ότι, όπως είχε αναφερθεί σε ρεπορτάζ του Ελεύθερου Τύπου, ο κ. Νίκος Παππάς μαζί με τον Κύπριο δικηγόρο, έμπειρο στη διαχείριση offshore εταιρειών, Αρτέμη Αρτεμίου, είχαν ταξιδέψει μαζί με το ιδιωτικό λίαρ τζετ του Λιβανέζου επιχειρηματία στο νησί Μαργαρίτα της Καραϊβικής.

Ποιος έδωσε την άδεια για να προσγειωθεί

Τελικά το αεροσκάφος για κάποιο λόγο δεν προσγειώθηκε στο νησί Μαργαρίτα, άλλαξε πορεία και κατευθύνθηκε προς την Ευρώπη, όταν ο πιλότος ζήτησε να προσγειωθεί στην Πορτογαλία, πράγμα που κατάφερε μόνο μετά την απειλή του, ότι αν δεν δοθεί άδεια προσγείωσης το αεροπλάνο θα καταπέσει, καθώς τελείωναν τα καύσιμα.

Δύο ημέρες μετά, σύμφωνα πάντα με το ρεπορτάζ του ΣΚΑΙ, το αεροσκάφος φέρεται να προσγειώνεται στη Γενεύη. Αρκετές ευρωπαϊκές χώρες, πάντως, αρνήθηκαν στο αεροσκάφος να προσεγγίσει.

Τελικά το Σάββατο 2 Μαρτίου στις 14:06 το μεσημέρι προσγειώθηκε στην Αθήνα. Αρχικά ζήτησε μία ώρα για ανεφοδιασμό αλλά τελικά παρέμεινε στο «Ελευθέριος Βενιζέλος» για περίπου 4 ώρες, απ’ όπου απογειώθηκε στις 18:00 το απόγευμα.




Το πλήρωμα του κυβερνητικού αεροσκάφους της Βενεζουέλας φέρεται να ενημέρωσε τον πύργο ελέγχου στην Αθήνα ότι δεν πρόκειται για επίσημη κυβερνητική πτήση.

Πρόκειται για ένα Falcon της κρατικής εταιρείας πετρελαίου της Βενεζουέλας PDVSA, το οποίο χαρακτηρίζεται κυβερνητικό. Και εδώ προκύπτει το εξής ερώτημα: Ποιος έδωσε την άδεια να προσγειωθεί και γιατί σε δικό μας έδαφος;

Στελέχη της αντιπολίτευσης στη Βενεζουέλα υποστηρίζουν ότι το αεροσκάφος απογειώθηκε από το Καράκας την ίδια ημέρα που η κυβέρνηση του Νικολάς Μαδούρο έβγαλε από την Κεντρική Τράπεζα της χώρας 8 τόνους χρυσού.

Σοβαρά ερωτήματα, όμως, προκύπτουν και για την ταυτότητα των επιβατών της πτήσης μυστήριο από τη Βενεζουέλα, καθώς η Ε.Ε. έχει επιβάλλει κυρώσεις σε πολλούς αξιωματούχους της κυβέρνησης Μαδούρο. Σε αυτούς δεν επιτρέπεται να εισέλθουν σε ευρωπαϊκό έδαφος.

Σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες, το αεροπλάνο φαίνεται να κατέληξε στο αεροδρόμιο του Ντουμπάι, όμως τα αναπάντητα ερωτήματα παραμένουν




« Προηγουμενη
Επομενη »