Page Nav

HIDE

Pages

Classic Header

{fbt_classic_header}

ΕΘΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ - ΣΚΛΑΒΕΣ ΠΑΤΡΙΔΕΣ

Breaking News:

latest

Ετοιμοπόλεμα και πάλι για να αναλάβουν δράση στο Αιγαίο πέντε πλοία που ήταν σε ακινησία

Ρεπορτάζ: HELLAS JOURNAL Ταχείς είναι οι ρυθμοί όλων των άκρως απαραίτητων δοκιμών σε πλοία του Ελληνικού πολεμικού Στόλου για να επιστρέψο...


Ρεπορτάζ: HELLAS JOURNAL Ταχείς είναι οι ρυθμοί όλων των άκρως απαραίτητων δοκιμών σε πλοία του Ελληνικού πολεμικού Στόλου για να επιστρέψουν επιχειρησιακά στο Αιγαίο ή όπου αλλού κληθούν να φτάσουν με τα έμπειρα πληρώματα που διαθέτουν.






Ύστερα από «μακρά ακινησία», όπως λέγεται στο Πολεμικό Ναυτικό η διαδικασία μεγάλων συντηρήσεων των πλοίων, η Κανονιοφόρος «Κραταιός», οι δυο Πυραυλάκατοι «Μαριδάκης» & «Ξένος», η δυο φρεγάτες «Ύδρα» και «Κανάρης», ήδη πλέουν προς διαφορετικές κατευθύνσεις για να γίνει στο καθένα ξεχωριστά ο έλεγχος που χρειάζεται σε διάφορα συστήματα του πλοίου και τα πληρώματα ν’ αρχίσουν ξανά να μπαίνουν στους ρυθμούς των παρατεταμένων πλόων.


Η κανονιοφόρος “Κραταιός” Φωτογραφία ΓΕΝ Πολλά δε από τα μέλη των πληρωμάτων, αποδεσμεύτηκαν από υπηρεσίες που είχαν τοποθετηθεί μέχρι να ολοκληρωθούν οι εργασίες συντήρησης στα πλοία, πράγμα που σημαίνει πως και το έμψυχο δυναμικό πρέπει να γυρίσει στα αρχικά του καθήκοντα. Όπως έλεγαν χαρακτηριστικά πηγές από το Πολεμικό Ναυτικό, είναι απαραίτητες αρκετές ώρες πλόων, αρχικά να γίνουν όλοι οι έλεγχοι στα συστήματα του πλοίου, ηλεκτρονικά, τα συστήματα μάχης, τα υδραυλικά, οι μηχανές κ.α.




Επιπλέον ένα σημαντικό ποιοτικό στοιχείο είναι ότι υπό το βλέμμα στελεχών της Διεύθυνσης Επιχειρησιακής Εκπαίδευσης του Πολεμικού Ναυτικού, θα πρέπει να ξεκινήσουν και πάλι την επιχειρησιακή εκπαίδευση επί του πλοίου και να κάνουν όλες εκείνες τις ενέργειες που θα τους ζητηθούν είτε σε τακτικό επίπεδο είτε σε κάτι έκτακτο, όπως η εκδήλωση πυρκαγιάς ή η εισροή υδάτων. Για ν’ αποδεσμευτούν και πάλι τα πλοία και να χαρακτηριστούν επιχειρησιακά έτοιμα, είναι απαραίτητο η λίστα των στελεχών επιχειρησιακής εκπαίδευσης, να γεμίσει με θετικά check και αυτά κρίνονται περισσότερο από τα πληρώματα που στελεχώνουν αυτά τα πλοία. Η φρεγάτα Κανάρης, μετά τις πρώτες μέρες του Νοέμβρη που είχε το ναυτικό ατύχημα με την προσάραξη στη νησίδα Αταλάντη, έξω από το Ναύσταθμο της Σαλαμίνας, στις αρχές του Ιούλη επέστρεψε ξανά σε πλόες προετοιμασίας και δοκιμών.

Πριν από λίγες ώρες βρίσκονταν στ’ ανοιχτά, νότια της Εύβοιας στο πλαίσιο συνεκπαίδευσης μαζί με τη φρεγάτα Αδρίας. Από τις αρχές Ιουλίου οι επιτελείς του Πολεμικού Ναυτικού έκαναν λόγο για έναν σύγχρονο άθλο από το προσωπικό της Τεχνικής Διεύθυνσης του Ναυστάθμου οι οποίοι μέσα σε σχεδόν οκτώ μήνες και χωρίς καμία βοήθεια και ιδία μέσα κατάφεραν να τη θέσουν και πάλι ενεργή. Τα έως τώρα αποτελέσματα που έχουν γίνει στον ανθυποβρυχιακό θόλο που είχε υποστεί σημαντικές ζημιές, δείχνουν πως μετά τις επισκευές και αντικαταστάσεις που έγιναν από το έμπειρο προσωπικό, το σύστημα λειτουργεί όπως πριν το περιστατικό. Έως τον Σεπτέμβριο οι επιτελείς τόσο του Στόλου όσο και του Γενικού Επιτελείου Ναυτικού είναι πως και τα πέντε αυτά πλοία, όπως και τα πληρώματα θα είναι πανέτοιμα για ν’ αντιμετωπίσουν οποιαδήποτε πρόκληση τους ζητηθεί



Δεν υπάρχουν σχόλια

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.