Page Nav

HIDE

Pages

Classic Header

{fbt_classic_header}

ΕΘΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ - ΣΚΛΑΒΕΣ ΠΑΤΡΙΔΕΣ

Breaking News:

latest

Δεν υπήρξε συμβάν με μαθητή που του έλειπαν 10 λεπτά του ευρώ για το εισιτήριο, αναφέρει η ανακοίνωση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ

Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ εξέδωσε ανακοίνωση μέσα από την οποία διαψεύδει την καταγγελία που έγινε από τους γονείς ενός μαθητή, ότι ελεγκτής τον κατέβασε ...


Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ εξέδωσε ανακοίνωση μέσα από την οποία διαψεύδει την καταγγελία που έγινε από τους γονείς ενός μαθητή, ότι ελεγκτής τον κατέβασε από συρμό, ο οποίος είχε προορισμό το Ρίο επειδή του έλειπαν 10 λεπτά για το εισιτήριο του.





Σύμφωνα με την εταιρία, από τις αναφορές του προσωπικού, αλλά και στοιχεία που έχει (μέχρι στιγμής) στη διάθεσή της η εταιρεία, δεν προκύπτει ότι το περιστατικό έλαβε χώρα.

Αναλυτικά η ανακοίνωση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ:




«Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε., σε σχέση με την καταγγελία για το περιστατικό που φέρεται να συνέβη στον Προαστιακό Πάτρας, την Πέμπτη 15 Μαρτίου, στο δρομολόγιο 12309 (αναχώρηση 15:34 από Πάτρα με προορισμό τον Άγιο Βασίλειο, στην πρώτη αυτοκινητάμαξα του συρμού), ενημερώνει το επιβατικό κοινό ότι:

Στον Προαστιακό Πάτρας, ήδη από τις 22 Φεβρουαρίου 2018 δεν εκδίδονται εισιτήρια επί των συρμών. Η έκδοση εισιτηρίων του Προαστιακού Πάτρας γίνεται αποκλειστικά από σημεία πώλησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. στην πόλη της Πάτρας και σε επιλεγμένους σταθμούς. Επομένως, ο ελεγκτής εισιτηρίων δεν είχε στην κατοχή του εισιτήρια και δεν θα μπορούσε να προβεί σε πώληση.

Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. διερεύνησε άμεσα και επισταμένα την καταγγελία με ΕΔΕ, η οποία ολοκληρώθηκε σήμερα το απόγευμα. Από τις αναφορές του προσωπικού, αλλά και στοιχεία που έχει (μέχρι στιγμής) στη διάθεσή της η εταιρία, δεν προκύπτει ότι το περιστατικό έλαβε χώρα.

Ωστόσο, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. παρακαλεί όποιον επέβαινε επί της ως άνω αμαξοστοιχίας και αντελήφθη το περιστατικό της καταγγελίας να επικοινωνήσει μαζί μας και να μας ενημερώσει».



Δεν υπάρχουν σχόλια

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.