Είναι 28 Ιουνίου του 1969... Εγκαινιάζεται ο νέος αεροσταθμός εξωτερικών γραμμών του αερολιμένα Αθηνών, ο οποίος τίθεται σε λειτουργία...
Είναι 28 Ιουνίου του 1969... Εγκαινιάζεται ο νέος αεροσταθμός εξωτερικών γραμμών του αερολιμένα Αθηνών, ο οποίος τίθεται σε λειτουργία τα μεσάνυχτα της επομένης. Δυό χρόνια αργότερα για να καλυφθεί ο ανεπαρκής σχεδιασμός των πολιτικάντηδων που είχε προηγηθεί, επεκτείνεται στα 3.500 μέτρα ο κεντρικός Αεροδιάδρομος.
Αλλά και στα λιμάνια η κακιά η Χούντα δεν πήγε πίσω.. Πολυάριθμα υπήρξαν τά έργα διά τήν βελτίωσιν καί τόν εκσυγχρονισμόν τών πολυαρίθμων - λόγω τής γεωγραφικής της δομής - λιμένων τής χώρας, ώς τής Ηγουμενίτσης, Πατρών, Βόλου, Μυτιλήνης, Καβάλας, Αλεξανδρουπόλεως, Ηρακλείου, Πρεβέζης, Μεσολογγίου, Κατακώλου, Ραφήνας, Χαλκίδος, Κυλλήνης, Σητείας, Αγίου Νικολάου, Κώ, Κιάτου, Καλύμνου, Ν. Μουδανιών, Αγίου Κηρύκου, Ικαρίας, Μυρίνης, Λήμνου, Καλαμάτας, Σπετσών, Νάξου, Θεσσαλονίκης, τού διαύλου Σκαραμαγκά κ.α.
Μιλάμε για τόσο μεγάλη κακία...
"Στόχος"
Δεν υπάρχουν σχόλια
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.